کد خبر : 17344
دیدگاه‌ها برای جمع‌آوری زکات در سبزوار به ۱۱ میلیارد ریال رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 13:08
-

جمع‌آوری زکات در سبزوار به ۱۱ میلیارد ریال رسید

مسئول زکات کمیته امداد سبزوار اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۱ میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته با حدود ۳۰ درصد کاهش همراه بوده است. حجت‌الاسلام هادی شاره مسئول زکات کمیته امداد سبزوار در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا مهر ماه، ۱۱ میلیارد ریال

مسئول زکات کمیته امداد سبزوار اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۱ میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته با حدود ۳۰ درصد کاهش همراه بوده است.

حجت‌الاسلام هادی شاره مسئول زکات کمیته امداد سبزوار در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا مهر ماه، ۱۱ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه این عدد نسبت به سال گذشته با کاهش ۵ میلیارد ریالی همراه بوده است، افزود: در سال جاری، ۹۵ درصد زکات جمع‌آوری شده را به محرومین اختصاص دادیم که در سال گذشته این رقم ۷۵ درصد بود.
مسئول زکات کمیته امداد سبزوار با اشاره به طرح جمع‌آوری زکات مستحبی در طرح شجره طیبه تصریح کرد: در این تاکنون ۳۰۰ درخت پسته و انار در بخش مرکزی سبزوار، ششتمد و روداب هدیه به محرومین شده است که به زودی به ثمر خواهند نشست و درآمد آن صرف محرومین خواهد شد.
حجت‌الاسلام شاره با بیان اینکه در بخش جمع‌آوری زکات با توجه به وسعت بالای شهرستان سبزوار با کمبود نیرو مواجه هستیم و نیازمند کمک خیرین هستیم، عنوان کرد: در سال جاری ۲۰ مبلغ و ۲۰۰ رابط زکات برای جمع‌آوری زکات همکاری داشتند.
وی با بیان اینکه ۵۰ درصد زکات جمع آوری شده امسال از بخش روداب این شهرستان بود، اضافه کرد: در سال جاری بیشتر زکات جمع آوری شده صرف محرومان و نیازمندان شده و تنها ۵ درصد صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.