کد خبر : 28688
دیدگاه‌ها برای جوابیه سپاه سبزوار در مورد حمایت از شهردار: حمایت از برخی مسئولان به معنای تأیید همه‌جانبه آن‌ها نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1400 - 15:40
-

جوابیه سپاه سبزوار در مورد حمایت از شهردار: حمایت از برخی مسئولان به معنای تأیید همه‌جانبه آن‌ها نیست

ناحیه مقاومت بسیج سپاه در سبزوار، در واکنش به خبری که سایت سلام‌سربدار در مورد حمایت این نهاد از شهردار منتشر کرده، واکنش نشان داد. این نهاد در جوابیه‌ای در ارتباط با ادعای «حمایت‌های خاص فرمانده سپاه از شهردار» آورده که رابطه میان این دو نهاد، مانند رابطه سپاه با هر نهاد دیگر «در راستای

ناحیه مقاومت بسیج سپاه در سبزوار، در واکنش به خبری که سایت سلام‌سربدار در مورد حمایت این نهاد از شهردار منتشر کرده، واکنش نشان داد.

این نهاد در جوابیه‌ای در ارتباط با ادعای «حمایت‌های خاص فرمانده سپاه از شهردار» آورده که رابطه میان این دو نهاد، مانند رابطه سپاه با هر نهاد دیگر «در راستای اهداف انقلاب اسلامی» است.

سپاه همچنین می‌گوید این ارتباط «منحصر به دوران فرماندهی فعلی سپاه و شهردار فعلی نیست و تقریباً در تمام دوران‌ها این ارتباط برقرار بوده‌است».

سپاه در جوابیه‌ای که منتشر کرده در رابطه با این ادعا که «فلان‌مسئول پشتش به سپاه گرم است» می‌گوید: «قطعاً سپاه از تمام مسئولانی که صادقانه به نظام و انقلاب و مردم خدمت می‌کنند حمایت و پشتیبانی می‌کند.»

این جوابیه اضافه می‌کند: «این حمایت به معنای تأیید کلیه امور و همه جوانب شخصیتی افراد نیست و بدیهی است از عملکرد مثبت مدیران حمایت می‌شود نه از تمام وجوه شخصیتی آن‌ها.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.