کد خبر : 24500
دیدگاه‌ها برای جواد علیکردی: هیچ راهی غیر از قلم و‌ صندوق رأی نمی‌شناسیم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 - 21:44
-

جواد علیکردی: هیچ راهی غیر از قلم و‌ صندوق رأی نمی‌شناسیم

داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن گفت: ما هیچ راهی غیر از قلم و صندوق‌های رأی نمی‌شناسیم. به گزارش سبزواریان، جواد علیکردی روز شنبه پس از ثبت نام در فرمانداری سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: اتفاقات مربوط به رد صلاحیت، اتفاقات ناگواری بود که متأسفانه به لحاظ

داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن گفت: ما هیچ راهی غیر از قلم و صندوق‌های رأی نمی‌شناسیم.

به گزارش سبزواریان، جواد علیکردی روز شنبه پس از ثبت نام در فرمانداری سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: اتفاقات مربوط به رد صلاحیت، اتفاقات ناگواری بود که متأسفانه به لحاظ اعتماد عمومی، لطمات شدیدی به پیکره کشور وارد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس دهم گفت: متأسفانه در برخی از مراکز و حوزه‌های انتخابیه شاهد این بودیم که عده‌ای در لوای نام امید به انتخابات ورود کردند و رفتارهایی از خود نشان دادند که ناامیدانه بود.

علیکردی در ادامه تأکید کرد: ما امر اصلاح‌گری را یک امر ابتدایی -که در یک روز اتفاق خواهد افتاد- نمی‌دانیم؛ این یک پروسه است و تقویت پروسه اصلاح‌گری به لحاظ اینکه بتوانیم امور عمومی کشور را تقویت کنیم تا اصلاح انجام بگیرد در دستور کار همه ما است.

وی افزود: آنچه در ادوار مختلف مجلس اتفاق افتاده نشان می‌دهد اگر نمایندگان شجاع مدافع حقوق ملت در مجلس حضور داشته باشند توفیقاتی حاصل خواهد شد و من به شخصه معتقدم «یکی مرد جنگی به از صد هزار».

جواد علیکردی همچنین گفت: معتقدم اگر انتخاب شایسته‌ای توسط مجموعه نخبگانی که بعد از سال ۷۶ اتفاقات مربوط به آگاهی در درون‌شان رخ داده روی دهد قطعاً این اتفاق مبارک در مجلس یازدهم هم روی خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.