کد خبر : 26243
دیدگاه‌ها برای حرف نمی‌زند اما … بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 19:52
-

حرف نمی‌زند اما …

سبزواریان: می‌گویند در زمان‌های قدیم، شخصی رفت طوطی بخرد! فروشنده که دید خریدار، زیاد پرنده‌ها را نمی‌شناسد، پول یک طوطی که گران‌تر بود را گرفت و به او یک جغدِ بی‌قیمت تحویل داد! فرد با خوشحالی پرندۀ بزرگی که خریده بود را به خانه برد و از آن نگه‌داری کرد. روزها گذشت و این جغد،

سبزواریان: می‌گویند در زمان‌های قدیم، شخصی رفت طوطی بخرد! فروشنده که دید خریدار، زیاد پرنده‌ها را نمی‌شناسد، پول یک طوطی که گران‌تر بود را گرفت و به او یک جغدِ بی‌قیمت تحویل داد! فرد با خوشحالی پرندۀ بزرگی که خریده بود را به خانه برد و از آن نگه‌داری کرد.

روزها گذشت و این جغد، به‌جای طوطی، نگه‌داری شد. افراد زیادی که به خانۀ فرد می‌آمدند از این طوطیِ ساکت، تعجب می‌کردند، اما چیزی نمی‌گفتند. عاقبت پرسیدند: این طوطی که خریده‌ای، حرف هم می‌زند؟ خریدار هم جواب داد: حرف که نه! ولی انصافاً خوب «تعجب» می‌کند!

حالا هم شده حکایت سبزوار ما و رئیس شورای شهرش! رئیس شورایی که یکی از بلاتکلیف‌ترین و متفرق‌ترین دوران‌های تاریخ شورای شهر سبزوار را ساخت، جنجالی‌ترین جلسات را برگزار کرد (و خیلی جلسات را برگزار نکرد)، مقابل خبرنگاران حاضر نشد و از نشست خبری (در شورای شهری که ماهی دو نشست می‌گذاشت) فرار کرد و کلاً تاریخچه‌ای از ریاست خلق کرد که کتاب‌های تاریخ خواهند نوشت! رئیسی که فقط یک حامی در میان ۸ عضو دیگر دارد!

بسیاری از کارهایش را هم صبر کنیم دادگاه حکم کند بعد منتشر کنیم که قبل از اثبات قضایی، افترا و اتهامی نزنیم؛ ولی در سال‌های آینده بهتر خواهیم فهمید که در شورای پنجم، چه اتفاقاتی افتاده است!

ایشان البته اهتمام زیادی در اطلاعیه نوشتن دارند، تمام مناسبت‌های تقویم را تبریک و تسلیت می‌گویند و در فضای مجازی در گروه‌ها و لیست تماس‌های خود ارسال می‌کنند. کافی است شماره شما روی گوشی ایشان ذخیره باشد تا تمام روزها با پیام تبریک و تشکر و تقدیر و سخنرانی و تسلیت و … شما را یاد خودش بیندازد! از این جهت رقابت زیادی با اپلیکیشن‌های تبلیغی دارد.

شرایط ما هم مثل همان خریدار طوطی و جغد شده. حالا هم کسی از ما بپرسد رئیس شورا وظایف قانونی خود را انجام می‌دهد یا نه؟ یا پاسخگو هست یا نه؟ ما باید بگوییم: آن را کار نداریم! ولی انصافاً خوب بیانیه می‌دهد! خوب هم تبریک و تسلیت می‌گوید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.