کد خبر : 11708
دیدگاه‌ها برای حرکت های افراطی و از روی احساسات محکوم است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 - 21:30
-

حرکت های افراطی و از روی احساسات محکوم است

سبزواریان: امام جمعه موقت سبزوار گفت : شهید آیت الله نمر شیعه ای اهل مقاومت و ایستادگی بود . به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته سبزوار با تسلیت شهادت آیت الله نمر افزود : شهادت این روحانی بزرگ موجب شد تا شیعه دشمن را خوب بشناسد.

sadeq-ebrahimi01سبزواریان: امام جمعه موقت سبزوار گفت : شهید آیت الله نمر شیعه ای اهل مقاومت و ایستادگی بود .

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته سبزوار با تسلیت شهادت آیت الله نمر افزود : شهادت این روحانی بزرگ موجب شد تا شیعه دشمن را خوب بشناسد.

وی اظهار کرد : شهادت آیت الله شیخ نمر در عالم اسلام و شیعه پر برکت بوده و عامل وحدت هر چه بیشتر شیعه شد.

امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به شیطنت آل سعود اظهار داشت : شهادت این روحانی نشان داد که آل سعود فقط با جمهوری اسلامی عناد ندارد بلکه اینها با شیعه مخالف هستند و می خواهند شیعه را از بین ببرند.

وی گفت : آل سعود وهابیت را مورد حمایت قرار داده و وهابیت نیز آل سعود را کمک می کند و آنها با شیعه دشمن هستند و حتی مکان های مذهبی را نماد بت پرستی می دانند و معتقدند که این مکانها بایستی ویران شود.

امام جمعه موقت سبزوار همچنین بر ضرورت وحدت و بصیرت در جامعه تاکید کرد و گفت : ما بایستی در داخل نیز بیش از پیش به هوش باشیم و با بصیرت حرکت کنیم.

وی با اشاره به هجوم عده ای در کشور به سفارت عربستان گفت : این اقدام از نظر افکار جهانی محکوم است و ما نباید حرکتهای افراطی و از روی احساسات در این موارد داشته باشیم.

خطیب جمعه موقت سبزوار افزود : دشمن از طریق تشکیل گروههای انحرافی روی افکار و اعتقادات ما کار می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : حضور حداکثری و حماسی در انتخابات موجب عزت هر چه بیشتر ایران اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.