کد خبر : 15402
دیدگاه‌ها برای حضور سبزوار در نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان‌ها در مشهد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 11:21
-

حضور سبزوار در نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان‌ها در مشهد

سبزوار به عنوان یکی از شهرهای شرکت کننده در نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان های استان خراسان رضوی به مشهد می رود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، هفته فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی از ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه با حضور شهرستان‌های استان در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد. این هفته فرصت بسیار خوبی

سبزوار به عنوان یکی از شهرهای شرکت کننده در نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان های استان خراسان رضوی به مشهد می رود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، هفته فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی از ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه با حضور شهرستان‌های استان در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

این هفته فرصت بسیار خوبی برای سبزوار است تا به معرفی بازی‌های بومی محلی، جاذبه‌های گردشگری، غذا‌های محلی، صنایع دستی و مفاخر علمی و فرهنگی و شناساندن جایگاه فرهنگی و هنری خود بپردازد.

طبق جلسات برگزار شده، قرار است در این هفته برنامه های جذاب و متنوع با هدف معرفی آداب و رسوم، آثار تاریخی، مفاخر و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی و توانمندی‌های گردشگری و هنری شهرستان برای جلب مشارکت مردم و سرمایه گذاران اجرا و جلوه‌هایی از جایگاه هنری و فرهنگی سبزوار به نمایش گذاشته ‌شود.

گفتنی است رویکرد امید و نشاط اجتماعی، تقویت هویت و انسجام فرهنگی اجتماعی، دیپلماسی فرهنگی، تعمیق فرهنگ گفتگو، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان و ایجاد فضای هم گرایی و انسجام مختلف شهرستان از جمله اهداف این برگزاری این نمایشگاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.