کد خبر : 25289
دیدگاه‌ها برای حفظ انقلاب در برابر توطئه‌ها مرهون همراهی مردم با رهبری است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 22:38
-

حفظ انقلاب در برابر توطئه‌ها مرهون همراهی مردم با رهبری است

ایرنا  امام جمعه سبزوار گفت: حفظ و بقای انقلاب در برابر توطئه‌های خطرناک دشمنان مرهون حضور مردم در صحنه و همراهی آن‌ها با رهبری است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مغیسه عصر شنبه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دیدار با مردم سبزوار با بیان اینکه توطئه‌های مداوم دشمنان با هدف تضعیف نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد افزود: تنها دو

ایرنا

 امام جمعه سبزوار گفت: حفظ و بقای انقلاب در برابر توطئه‌های خطرناک دشمنان مرهون حضور مردم در صحنه و همراهی آن‌ها با رهبری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مغیسه عصر شنبه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دیدار با مردم سبزوار با بیان اینکه توطئه‌های مداوم دشمنان با هدف تضعیف نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد افزود: تنها دو توطئه علیه انقلاب اسلامی برای نابودی یک حکومت قدرتمند کافی بود.

وی ادامه داد: پشتوانه و ایستادگی مردمی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه در راهپیمایی‌های روز قدس، ۲۲ بهمن و روز بصیرت، توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی با گرامیداشت دهه فجر گفت: راهپیمایی پرشور و گسترده مردمی در ۲۲ بهمن هم‌زمان با اربعین شهادت سردارسلیمانی بار دیگر انسجام ملی را به نمایش خواهد گذاشت.

امام جمعه سبزوار با اشاره به نزدیک بودن انتخابات افزود: مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و توجه به توانمندی‌ها و انتخاب افراد اصلح به نفع نظام و مردم و نتیجه آن بیمه شدن انقلاب در برابر دخالت دشمنان است.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.