کد خبر : 11488
دیدگاه‌ها برای حل مشکل ترافیک درون شهری سبزوار با تدوین طرح جامع ترافیک بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 14:02
-

حل مشکل ترافیک درون شهری سبزوار با تدوین طرح جامع ترافیک

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: مشکل ترافیک درون شهری سبزوار با تدوین و ایجاد طرح جامع ترافیک شهرستان قابل حل خواهد بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، احمد برادران با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در سبزوار و به صورت پایلوت کشوری در شهرستان ایجاد و اجرا خواهد شد،

ahmad-baradaran02سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: مشکل ترافیک درون شهری سبزوار با تدوین و ایجاد طرح جامع ترافیک شهرستان قابل حل خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، احمد برادران با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در سبزوار و به صورت پایلوت کشوری در شهرستان ایجاد و اجرا خواهد شد، افزود: طرح جامع ترافیک شهری هنوز در مرحله مطالعات است.

وی نبود پارکینگ های مناسب را معضل دیگری برای ترافیک شهری دانست و ادامه داد: عدم تناسب تعداد وسائل نقیله با خیابان ها نیز از مشکلات دیگر می باشد.

فرماندار سبزوار همچنین با بیان اینکه در حال حاضر تصمیمات شورای ترافیک تنها مسکنی برای ترافیک شهر است تصریح کرد: یک طرفه کردن برخی از خیابان ها تنها مشکل ترافیک را به نقطه دیگری منتقل می کند.

وی فرهنگ سازی را عامل مهم دیگری برای حل مشکلات در بلند مدت بیان کرد و گفت: درصدد هستیم تا با همکاری آموزش و پرورش اقدام به ساخت شهرک ترافیک در شهرستان کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.