کد خبر : 28514
دیدگاه‌ها برای حمله تلویزیونی به روحانی؛ یک روزنامه کشوری، حملات عنابستانی را یادآور شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 6:20
-

حمله تلویزیونی به روحانی؛ یک روزنامه کشوری، حملات عنابستانی را یادآور شد

روزنامه ستاره صبح در گزارشی، سابقه «توهین» نمایندگان مجلس به شخص دوم کشور را یادآوری کرده و از جمله، به اظهارات علی‌‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس که بعضی از آن‌ها جنجالی شده‌اند پرداخته‌است. این گزارش به دنبال آن منتشر می‌شود که یک کارشناس صداوسیما در برنامه زنده، با ادبیاتی شدیداللحن به حسن روحانی حمله

روزنامه ستاره صبح در گزارشی، سابقه «توهین» نمایندگان مجلس به شخص دوم کشور را یادآوری کرده و از جمله، به اظهارات علی‌‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس که بعضی از آن‌ها جنجالی شده‌اند پرداخته‌است.

این گزارش به دنبال آن منتشر می‌شود که یک کارشناس صداوسیما در برنامه زنده، با ادبیاتی شدیداللحن به حسن روحانی حمله کرد؛ این رویداد، واکنش تند دولت را به همراه داشت.

ستاره صبح در بخشی از گزارشش می‌نویسد مقام معظم رهبری، یک‌بار در ۲۲ تیر ۹۹ و بار دیگر در ۳ آبان ۹۹ «صراحتا به نمایندگان تذکر جدی داده‌اند تا دست از توهین بردارند» اما «نمایندگان به حملات خود ادامه دادند».

این گزارش می‌افزاید: «حتی علی‌‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار به برنا گفت: “روحانی نازک‌نارنجی شده‌است! رهبری که مصداق برای این توهین‌ها تعیین نکرده‌اند.”»

ستاره صبح در بخش دیگری از این گزارش، توییت جنجالی عنابستانی را یادآور شده که در آن، روحانی را «وقیح و در بند حفظ خط ریش خویش» خوانده‌بود؛ این توییت، با واکنش معاون نهاد ریاست‌جمهوری در توییتر روبرو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.