کد خبر : 23244
دیدگاه‌ها برای حمل گوشت مرغ با گاری منجر به محکومیت حبس شش‌ماهه شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 10:55
-

حمل گوشت مرغ با گاری منجر به محکومیت حبس شش‌ماهه شد

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: حمل گوشت مرغ با گاری به واحد پروتئینی منجر به صدور رأی محکومیت در دادگاه کیفری دو شهرستان شد. ولی‌الله جغتایی افزود: بازرسان نظارت بهداشتی این شبکه حین گشت زنی در سطح شهر، با حمل غیر استاندارد گوشت مرغ با گاری دستی به واحد پروتئینی مواجه شدند. با توجه به

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: حمل گوشت مرغ با گاری به واحد پروتئینی منجر به صدور رأی محکومیت در دادگاه کیفری دو شهرستان شد.

ولی‌الله جغتایی افزود: بازرسان نظارت بهداشتی این شبکه حین گشت زنی در سطح شهر، با حمل غیر استاندارد گوشت مرغ با گاری دستی به واحد پروتئینی مواجه شدند. با توجه به اینکه شرایط حمل‌ونقل کلیه فراورده‌های خام دامی دارای ضوابط و شرایط خاصی است؛ و باید در دمای استاندارد باشد. پرونده‌ای در محل وقوع این اقدام غیربهداشتی تشکیل و جهت رسیدگی به دادگستری شهرستان ارسال شد؛ که پس از رسیدگی قضایی به این پرونده، رأی شش ماه حبس تعزیری برای متصدی واحد پروتئینی متخلف صادر شد.

 ولی الله جغتایی رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار در نشست خبری ویژه ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری هفت هزار و ۶۲۵ کیلوگرم فراورده خام دامی فاسد و غیرقابل‌مصرف کشف، ضبط و معدوم گردید؛ و ۴۷ فقره پرونده تخلف بهداشتی در این رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد؛ که منجر به صدور رأی محکومیت‌هایی ازجمله یک سال حبس قطعی و جریمه‌های سنگین گردید. در بحث شیر خام نیز بالغ‌بر هفده تن شیر خام غیربهداشتی دارای افزودنی و آنتی‌بیوتیک کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج شد؛ و چند خودرو حمل هم به علت حمل غیرمجاز شیر خام توقیف شدند و در زمینه تخلفات بهداشتی شیرخام ۳۵ فقره پرونده تخلف بهداشتی تشکیل به مراجع قضایی ارسال و آرائی چون پلمپ مرکز جمع‌آوری شیر خام و ممنوعیت به اشتغال در این زمینه و حبس حاصل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.