کد خبر : 14893
دیدگاه‌ها برای حوادث جاده ای سبزوار ۱۵ کشته و ۶۶ زخمی داشت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 22:25
-

حوادث جاده ای سبزوار ۱۵ کشته و ۶۶ زخمی داشت

ایرنا- رئیس پلیس راه سبزوار گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی تیر ماه امسال ۱۵ نفر در تصادفات جاده های غرب خراسان رضوی کشته و ۶۶ نفر نیز زخمی شدند. رهنگ علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد کشته ها و زخمی ها نسبت به تیر ماه سال

ایرنا- رئیس پلیس راه سبزوار گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی تیر ماه امسال ۱۵ نفر در تصادفات جاده های غرب خراسان رضوی کشته و ۶۶ نفر نیز زخمی شدند.

رهنگ علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد کشته ها و زخمی ها نسبت به تیر ماه سال گذشته به ترتیب ۱۵ و ۱۶ درصد افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: در تیر ماه امسال ۷۲ حادثه در جاده های غرب خراسان رضوی رخ داد که نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد کاهش داشت.
وی گفت: بیشتر این حوادث در مسیر شاهرود – سبزوار – نیشابور رخ داد و مهمترین علل آن بی توجهی راننده به جلو، خستگی و خواب‌ آلودگی راننده بوده است.
رئیس پلیس راه سبزوار افزود: ۱۴ گروه گشت محسوس و نامحسوس، سه پاسگاه ثابت و ایستگاههای سیار پلیس راه در جاده های سبزوار فعال است و ۱۲ دوربین نظارتی و کنترل نیز میانگین سرعت خودروها را ثبت می کند.
وی اظهار کرد: رانندگان برای داشتن سفر ایمن باید پس از هر ۲ ساعت رانندگی دست کم ۲۰ دقیقه در یک محل مناسب توقف و استراحت کنند.
وی گفت: رعایت فاصله طولی با خودرو جلو، سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی برای پیشگیری از حوادث ناگوار بسیار حائز اهمیت است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.