کد خبر : 31843
دیدگاه‌ها برای حوادث مسیر بردسکن – ششتمد خراسان رضوی افزایش یافته است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 15:29
-

حوادث مسیر بردسکن – ششتمد خراسان رضوی افزایش یافته است

فرمانده پلیس راه بردسکن: جاده بردسکن – ششتمد یکی از محورهای پرخطر خراسان رضوی است که حوادث ترافیکی آن در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

سرهنگ محمد چرمگی روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان ششتمد افزود: بهار امسال بر اثر سوانح جاده‌ای در محدوده شهرستان ششتمد پنج نفر جان باختند و حال آنکه این رقم در طول کل سال ۱۴۰۰، سه نفر بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین در سه ماهه نخست امسال ۱۰ فقره تصادف جرحی در بخشی از حوزه شهرستان ششتمد رخ داده است که بر اثر آن ۱۹ نفر مجروح شده‌اند.

فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: جاده ششتمد – بردسکن از محورهای کوهستانی و پرتردد استان است که علاوه بر تردد خودروهای سواری، حجم زیادی از خودروهای سنگین و تریلی از این مسیر ترانزیتی رفت و آمد دارند.

سرهنگ چرمگی افزود: طرح ۲ بانده شدن محور سبزوار- بردسکن از اقدامات اساسی است که کاهش حوادث ترافیکی را در پی دارد اما با توجه به حجم اعتبارات مورد نیاز، اجرای آن زمانبر خواهد بود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی به منظور کاهش بار حوادث ترافیکی این مسیر جاده‌ای، اقداماتی چون اصلاح شیب‌های شیروانی و افتادگی شانه، آشکارسازی سرعت‌گیرها و افزایش ایمنی و تقویت علایم راهداری ضروری است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.