کد خبر : 23588
دیدگاه‌ها برای حوادث ناشی از کار در سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 7:59
-

حوادث ناشی از کار در سبزوار افزایش یافت

ایرنا ۲۱ مورد حوادث ناشی از کار طی شش ماه نخست امسال در شهرستان سبزوار به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد بیشتر شده است. رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در این خصوص گفت: طی این مدت ۲۱ حادثه کار در این شهرستان رخ داد که ۴۵ درصد آن

ایرنا

۲۱ مورد حوادث ناشی از کار طی شش ماه نخست امسال در شهرستان سبزوار به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد بیشتر شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در این خصوص گفت: طی این مدت ۲۱ حادثه کار در این شهرستان رخ داد که ۴۵ درصد آن حادثه ساختمانی و سایر موارد مربوط به حوادث کار در کارگاه‌های صنعتی، غیرصنعتی و مشاغل آزاد بوده است.

عقیل مختاری افزود: همچنین ظرف شش ماه نخست امسال دو مورد فوت ناشی از حوادث کار در سبزوار رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کار سبزوار ۹۰۴ کارگاه را در حوزه‌های ایمنی، مقررات و قراردادها مورد بازرسی قرار داده است ادامه داد: علت عمده افزایش حوادث کار در این شهرستان رونق عملیات ساخت‌وساز در بخش ساختمانی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: همچنین هشت هزار و ۱۶۰ نفر ساعت طی این مدت در دوره‌های آموزش ایمنی و بهداشت شرکت کردند که این میزان آموزش رشد ۳۸ درصدی داشته است.

وی افزود: میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه کار در شهرستان سبزوار شش روز است. در حوزه دادرسی طی شش ماه نخست امسال به ۱۶۲ مورد شکایت کارگری و کارفرمایی رسیدگی شده که با راه‌اندازی واحد مشاوره ۶۳ مورد این شکایت‌ها منجر به سازش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.