کد خبر : 30327
دیدگاه‌ها برای حکم شهردار سبزوار امضا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 16:23
-

حکم شهردار سبزوار امضا شد

“موسی رجب‌زاده” با امضای وزیر کشور، رسما به عنوان شهردار سبزوار منصوب شد. احمد وحیدی با استناد به رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار، حکم رجب‌زاده  را به عنوان شهردار سبزوار تایید کرده و به انتصاب وی رسمیت بخشید. موسی رجب‌زاده، آذرماه ۱۴۰۰ با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار به عنوان چهل

“موسی رجب‌زاده” با امضای وزیر کشور، رسما به عنوان شهردار سبزوار منصوب شد.

احمد وحیدی با استناد به رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار، حکم رجب‌زاده  را به عنوان شهردار سبزوار تایید کرده و به انتصاب وی رسمیت بخشید.

موسی رجب‌زاده، آذرماه ۱۴۰۰ با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار به عنوان چهل و دومین شهردار سبزوار انتخاب شده بود.

وی پیش از این معاونت امور عمرانی فرمانداری سبزوار را برعهده داشت.

صلاحیت احسان فرجام طلب، که پیش از این توسط شورای اسلامی سبزوار به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود از سوی مراجع ذیصلاح، به علت سوابق مدیریتی، احراز نشده بود.

سبزوار از جمله شهرهای میانی است که با پدیده حاشیه‌نشینی مواجه است و ۸۰۰ هکتار از وسعت آن، سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه شهر محسوب می‌شود.

بر این اساس سبزوار رتبه دوم حاشیه‌نشینی را پس از مشهد در استان خراسان رضوی دارد.

۳۰ هزار نفر از جمعیت سبزوار در سکونتگاههای غیررسمی، که دور تا دور آن را فراگرفته، سکونت دارند و محدوده شرق “کال عیدگاه”،  بزرگترین کانون اسکان غیررسمی در شهر سبزوار هم از نظر جمعیت و هم از نظر وسعت محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.