کد خبر : 5859
دیدگاه‌ها برای خانه ای کنار ابرها: نگاهی نو به دوران جنگ‎ بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 1:14
-

خانه ای کنار ابرها: نگاهی نو به دوران جنگ‎

سبزواریان: «خانه ای کنار ابرها» اولین ساخته سید جلیل دهقانی اشکذری است. این فیلم دفاع مقدسی که هیچ‌گونه صحنه ی مستقیمی از جنگ در آن وجود ندارد، قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند. حامد کمیلی بعد از حدود ۲ سال با فیلم «خانه ای کنار ابرها» به سینما برگشت. فیلم در خصوص

Khanee-Kenare-Abrha-4سبزواریان: «خانه ای کنار ابرها» اولین ساخته سید جلیل دهقانی اشکذری است.

این فیلم دفاع مقدسی که هیچ‌گونه صحنه ی مستقیمی از جنگ در آن وجود ندارد، قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند.

حامد کمیلی بعد از حدود ۲ سال با فیلم «خانه ای کنار ابرها» به سینما برگشت. فیلم در خصوص دوستانی است که در دل جنگ درصدد دزدی از خانه مادران رزمنده هستند. فیلم خانه ای کنار ابرها سال گذشته در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور داشت و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه این بخش را بدست آورده و مورد توجه منتقدین قرار گرفت.

حاتمی‌کیا با حضور در پشت صحنه این کار، ساعاتی با عوامل پروژه به گفتگو پرداخت و چندین پلان از فیلم نیز در حضور او فیلمبرداری شد و با توجه به متفاوت بودن قصه و فضای کار برای کارگردان آرزوی موفقیت کرد. هر چند یکی از بدشانسی های این فیلم همزمان شدن آن به “چ” و “شیار۱۴۳” بود که این فیلم در حاشیه قرار گرفت.

برای شریک شدن در نگاهی نو به دفاع مقدس، می توانید سری به سینما بهمن بزنید…

کارگردان، نویسنده: سیدجلال دهقانی اشکذری/ تهیه‌کننده: روح‌الله برادری/ مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده/ صدابردار: طاهر پیشوایی/ صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد/ طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی/ طراح گریم: کامران خلج/تدوین: بهمن داداشی/ موسیقی: ستار اورکی/ عکاس: حسن شجاعی
بازیگران: هدایت هاشمی، حامید کمیلی، آفرین عبیسی، نگار عابدی

امیر مسکنی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.