کد خبر : 21725
دیدگاه‌ها برای خدمات دولت دوازدهم چشمگیر و قابل دفاع است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 17:31
-

خدمات دولت دوازدهم چشمگیر و قابل دفاع است

ایرنا دولت دوازدهم خدمات فراوانی در بخش‌های زیرساختی، سلامت و اشتغال پایدار مناطق روستایی انجام داده که چشمگیر و قابل دفاع است. فرماندار سبزوار روز یکشنبه در ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت این شهرستان با بیان این مطلب افزود: با وجود شرایط جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای دشمن عملکرد دولت  به حدی هست که به

ایرنا

دولت دوازدهم خدمات فراوانی در بخش‌های زیرساختی، سلامت و اشتغال پایدار مناطق روستایی انجام داده که چشمگیر و قابل دفاع است.

فرماندار سبزوار روز یکشنبه در ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت این شهرستان با بیان این مطلب افزود: با وجود شرایط جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای دشمن عملکرد دولت  به حدی هست که به جایگاه خود افتخار کند.
احمد برادران افزود: دشمن سال گذشته هجمه سخت اقتصادی را با هدف فروپاشی نظام جمهوری اسلامی آغاز کرد که امروز پس از گذشت یک سال آرامش و ثبات اقتصادی نسبی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و القای یاس بین جوانان است تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب و دولت وظیفه  همه مسئولان و کارگزاران است.

فرماندار سبزوار گفت: دشمن تلاش می‌کند به جوانان القا کنند که نظام جمهوری اسلامی هیچ دستاورد مثبتی نداشته لذا اطلاع‌رسانی و بیان خدمات نظام و دولت توطئه  آن‌ها را خنثی می‌کند.

برادران با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان سبزوار  افزود: راه‌اندازی اورژانس هوایی، مراکز تخصصی رادیوتراپی، طب هسته‌ای مجهز به دستگاه تصویربرداری پیشرفته، جراحی قلب باز، پزشکی هسته‌ای و آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی بخشی از دستاوردهای این دولت در بخش درمان و سلامت بوده است.

وی همچنین با اشاره به گازرسانی به مناطق روستایی ادامه داد: از  ۱۰۶ روستای واجد شرایط گازرسانی این شهرستان ۵۲ روستا از نعمت گاز برخوردارند و عملیات گازرسانی به ۵۴ روستای دیگر این شهرستان در مراحل پایانی قرار دارد.

فرماندار سبزوار گفت: در حوزه کشاورزی نیز طرح آبیاری نوین در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع این شهرستان با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

برادران افزود: از ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار ۱۲۰ روستا زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد و ۹ طرح آب‌رسانی روستایی در دست اجراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.