کد خبر : 1985
دیدگاه‌ها برای خدمتگزاری به مردم و رضایتمندی آنان سرلوحه کار مسوولان است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 - 0:33
-

خدمتگزاری به مردم و رضایتمندی آنان سرلوحه کار مسوولان است

سبزواریام.کام: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : خدمتگزاری به مردم و رضایتمندی آنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب سرلوحه کار مسوولان نظام بوده است. به گزارش ایرنا، احمد برادران پنج شنبه شب در جمع اصحاب رسانه سبزوار، افزود: بایستی از همه توانمندی ها و امکانات در راستای برآوردن انتظارات و مطالبات

سبزواریام.کام: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : خدمتگزاری به مردم و رضایتمندی آنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب سرلوحه کار مسوولان نظام بوده است.

به گزارش ایرنا، احمد برادران پنج شنبه شب در جمع اصحاب رسانه سبزوار، افزود: بایستی از همه توانمندی ها و امکانات در راستای برآوردن انتظارات و مطالبات بحق مردم استفاده کنیم و در این راستا از هیچ کوششی کوتاهی نکنیم.

وی جایگاه ارزشمند رسانه ها را در نظام اجتماعی بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: مردم از رسانه ها نیز انتظار دارند تا در این زمینه تلاش بیشتری کرده و مطالبات آنان را تا به ثمر رسیدن پیگیری کنند.

وی افزایش سطح آگاهی را حق مردم عنوان کرد و افزود: تنوع موضوعات، خواسته ها، لزوم آموزش های شهروندی چه در بخش حاکمیتی و چه خدمات رسانی اهمیت ارتقا آگاهی در دنیای امروز را بیشتر کرده است.

معاون استاندار خراسان رضوی خطاب به خبرنگاران گفت: شما در افزایش سطح آگاهی بیشترین نقش را دارید زیرا پل ارتباطی مردم و مسوولان هستید.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به توانمندی ها، ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان، افزود: با این توانمندی انتظار کار بیشتر در فضای روزنامه ها، گاهنامه و فصلنامه ها است.

نماینده عالی دولت در سبزوار اطلاع رسانی را تعامل دو سویه خبرنگاران و مسوولان عنوان کرد و گفت: ما این فضا و بستر اطلاع رسانی مطلوب را برای خبرنگاران آماده کرده و ایجاد این فضا را مطالبه افکار عمومی می دانیم.

وی بیان حقایق، امانتداری و سرعت و دقت مبنی بر حفظ پیام را از وظایف خبرنگاران عنوان کرد و افزود: رسانه ها باید به عنوان کانال ارتباطی مطمئن نقش خود را به بهترین نحو در جامعه اسلامی ایفا کنند.

وی با اشاره به انتشار اولین روزنامه در ۱۷۰ سال پیش و جریان سیر تکاملی رسانه ها، گفت: امروز شعاری که دنیا را به عنوان دهکده جهانی مطرح می کرد دچار تغییر شده و این فضا و محدوده جغرافیایی بسیار کاهش داده است.

وی ادامه داد: در زمانی هستیم که عدم دسترسی به اطلاعات شرایط زندگی را سخت می کند و بدون دسترسی به رسانه شرایط حیات اجتماعی برای انسان مقدور نیست.

شهردار سبزوار نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه خطیر خبرنگاران در اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران در اعتلای فرهنگی و توسعه جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

محمدعلی طالبی افزود: خبرنگاران با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خویش به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان به ایفای نقش پرداخته و یاری رسان مدیران و مسوولان و خادمان مردم برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بوده اند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارم قلم، سخن و نوشته های شما چراغ راه کسانی باشد که دغدغه اعتلای فرهنگی این نظام مقدس را دارند.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سبزوار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت: عرصه خبرنگاری عرصه حساس و رسالت خبرنگاران بسیار عظیم و خطیر است.

مهدی مقصودی با اشاره به نقش خبرنگاران در اعتلای جامعه در همه بخش ها افزود: در کنار ارکان نظارتی دولت ها، رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و رکن نظارتی بر عملکرد دولتها نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به دور از سیاه نمایی به بیان حقایق بپردازند، ادامه داد: نظارت خبرنگاران موجب ایجاد تعادل در جامعه می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر سبزوار نقد سازنده را از وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت: در این مسیر سازنده دایره انتقادپذیری و تحمل پذیری مسوولان نیز بیشتر می شود.

مقصودی، خبرنگاری را علاوه بر کار حرفه ای یک عشق، هنر و مجاهدت دانست و گفت: خبرنگاری از کارهای سخت محسوب می شود که بدون عشق و علاقه طی مسیر در این عرصه امکانپذیر نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.