کد خبر : 22421
دیدگاه‌ها برای خرید تضمینی گندم در غرب خراسان رضوی ۳۵ درصد افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 13:59
-

خرید تضمینی گندم در غرب خراسان رضوی ۳۵ درصد افزایش یافت

ایرنا ۱۰۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز امسال از کشاورزان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خریداری شد که این میزان نسبت به پارسال ۳۵ درصد افزایش یافته است. رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار با بیان این مطلب گفت: امسال در قالب ۱۲ مرکز دولتی، خصوصی و

ایرنا

۱۰۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز امسال از کشاورزان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خریداری شد که این میزان نسبت به پارسال ۳۵ درصد افزایش یافته است.

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار با بیان این مطلب گفت: امسال در قالب ۱۲ مرکز دولتی، خصوصی و مباشری ۱۰۴ هزار تن گندم از کشاورزان منطقه خریداری شد.

مهدی فاضلی نیا افزود: هر کیلوگرم گندم تضمینی با اُفت چهار درصد و یک درصد غیرمفید  به نرخ ۱۷ هزار ریال از کشاورزان خریداری شد و تاکنون بیش از ۸۰ درصد مطالبات گندم کاران نیز به آنان پرداخت شده است.

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار گفت: این حجم ذخیره گندم در سیلوها تکافوی تأمین بیش از یک سال نیاز غذایی این منطقه را می‌کند.

فاضلی نیا افزود: سالانه ۴۵ هزار تن گندم به‌منظور تولید آرد از سیلو و سایر مراکز ذخیره‌سازی به دو کارخانه آرد شهرستان سبزوار حمل می‌شود.

وی ادامه داد: به علت کیفیت خوب گندم منطقه، دیگر کارخانه‌های آرد شهرستان‌های خراسان رضوی نیز متقاضی استفاده از گندم منطقه غرب خراسان رضوی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.