کد خبر : 16143
دیدگاه‌ها برای خرید دلار پر ریسک تر از همیشه است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 23:38
-

خرید دلار پر ریسک تر از همیشه است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال ریزش شدید قیمت ارز و طلا در بازار وجود دارد. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌ و گو با خانه ملت، در خصوص وضعیت قیمت ارز در بازار غیررسمی گفت:روند  غیرمنطقی صعود قیمت دلار باعث شده قیمت دلار به میزان فعلی برسد که به هیچ عنوان قابل

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال ریزش شدید قیمت ارز و طلا در بازار وجود دارد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌ و گو با خانه ملت، در خصوص وضعیت قیمت ارز در بازار غیررسمی گفت:روند  غیرمنطقی صعود قیمت دلار باعث شده قیمت دلار به میزان فعلی برسد که به هیچ عنوان قابل قبول نیست چرا که با هیچ منطق اقتصای نمی توان نرخ فعلی  ارز در بازار غیر رسمی را توجیه کرد.

احتمال ریزش شدید قیمت ارز در بازار وجود دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعی است دشمنان و سودگران بازار ارز تمامی تلاش خود را بکار می برند تا نرخ دلار را حفظ کنند تا با ایجاد فضای روانی به سودهای نجومی بیشتر دست یابند اما مردم اطلاع داشته باشند این نرخ ها غیرواقعی است و احتمال ریزش شدید قیمت ارز در بازار وجود دارد.

نماینده مردم سبزوار،جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود:دولت و بانک مرکزی اقداماتی را برای مهار التهابات بازار ارز دارند که بطور طبیعی پیش بینی می شود در کاهش نرخ طلا و سکه نیز تاثیرگذار باشد.

تاثیر مثبت همکاری بانکی ایران و اروپایی در کاهش نرخ ارز

سبحانی‌فر در ادامه گفت:دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران و سوداگران با اخلال در بازار ارز در پی بهره برداری سیاسی و اقتصادی هستند اما باید با انها مقابله کرد. با تصمیمات اتخاذ شده برای مدیریت بازار ارز پیش بینی می شود با ریزش قیمت ها بازار به ثبات نسبی برسد.

وی ادامه داد:با توجه به اعلام آمادگی اروپایی ها برای همکاری با سیستم بانکی جمهوری اسلامی ایران و منابع ارزی در اختیار دولت، ریزش نرخ دلار امکانپذیر است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در هرصورت خرید دلار یا سکه طلا با قیمت های کاذبی که در حال حاضر در بازار غیر رسمی وجود دارد ریسک بزرگی محسوب می شود و توصیه می شود دلار با نرخ های بالای فعلی از سوی مردم خریداری نشود چرا که هر لحظه امکان ریزش شدید قیمت در بازار ارز وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.