کد خبر : 9974
دیدگاه‌ها برای خود باوری از آثار ماندگار دفاع مقدس است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 18:00
-

خود باوری از آثار ماندگار دفاع مقدس است

pahسبزواریان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : خود باوری در عرصه صنعت دفاعی و تجهیزات نظامی از آثار ماندگار دفاع مقدس است. سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز چهارشنبه در جمع مسوولان سبزوار افزود : ارمغان دفاع مقدس خلق فرهنگ پایداری و استقامت است که اثرات این پایداری در صحنه بین الملل و

sepahpahسبزواریان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : خود باوری در عرصه صنعت دفاعی و تجهیزات نظامی از آثار ماندگار دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز چهارشنبه در جمع مسوولان سبزوار افزود : ارمغان دفاع مقدس خلق فرهنگ پایداری و استقامت است که اثرات این پایداری در صحنه بین الملل و منطقه مشاهده می شود.

وی یادآورشد: دوران با شکوه دفاع مقدس بخشی از تاریخ کشور است که برای حال و آینده اثرات فراوانی دارد و نسخه شفا بخش برای تمام دوران انقلاب و مایه مباهات برای همه نسل ها می باشد .

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار ادامه داد : آنچه که به دوران دفاع مقدس قداست بخشیده است خداجویی معنویت و ارزشهای اسلامی بوده چنانکه ولایت پذیری و اطاعت از دستور امام (ره) اولین عامل ورود رزمندگان به جبهه بوده است.

سرهنگ پاسدار مظلوم افزود : پیروزی در جنگ نابرابر مدیون ولایت پذیری اتحاد و همبستگی ملت و قوای مسلح بود و وحدت بین مردم و دولت همواره برای اعتلای انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

وی بیان کرد : گرامیداشت هفته دفاع مقدس تجلیل از رزمندگان و شهدا است که برای دفاع از انقلاب از جان خویش گذشتند و هفته دفاع مقدس برای عبرت بصیرت و روشنگری برای جوانان و نسل های آینده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار افزود : پیام هفته دفاع مقدس برای دوستان انقلاب اسلامی امنیت و اقتدار و برای دشمنان اتحاد صلابت است.

وی با تشریح برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سبزوار گفت : برگزاری نشست های روشنگری با محور استکبار ستیزی ، اقتصاد مقاومتی و آسیب های ماهواره ، بر پایی ایستگاههایی با محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهم برنامه ها است .

سرهنگ مظلوم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس ، عطر افشانی مزار مطهر شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را بخشی دیگر از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان دانست .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.