کد خبر : 10608
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 19:49
-

خود کفایی و ایجاد اشتغال اولویت ستاد بازآفرینی سبزوار

سبزواریان: مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار گفت: خودکفایی و ایجاد اشتغال برای اهالی محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار به عنوان دو اولویت اصلی در دستور کار این ستاد قرار دارد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالقاسم سنایی فرد با بیان این مطلب افزود: دبیرخانه ستاد

سبزواریان: مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار گفت: خودکفایی و ایجاد اشتغال برای اهالی محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار به عنوان دو اولویت اصلی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالقاسم سنایی فرد با بیان این مطلب افزود: دبیرخانه ستاد در راستای اجرای برنامه اقدام بازآفرینی، با همکاری سایر دستگاه های این ستاد توانست برای گروهی از افراد ساکن در محلات هدف زمینه آموزش، اشتغال و فروش محصولاتشان را بوجود آورد.

وی اظهار داشت: ساکنینی که تمایل به شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای داشتند به صورت رایگان در کلاس های خیاطی و تابلو فرش که توسط مرکز فنی حرفه ای برگزار شد، شرکت کرده و طی ۸ دوره آموزش و مهارت های لازم را در این زمینه کسب نمودند.

او خاطر نشان کرد: در این راستا دبیرخانه با برخی از کارآفرینان در محلات هدف وارد مذاکره شد و با یک کارآفرینان خانم به توافق رسید که اشتغال زایی در این محلات را پیگیری نماید.

مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار با بیان اینکه مشکل پیش رو برای این مهم بازار فروش محصولاتی بود که توسط این کارآفرین و مهارت آموختگان تهیه شده بود، تصریح کرد: جهت رفع این مشکل با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دوخت البسه یکی از بیمارستان ها به این کارآفرین واگذار شد تا مشکل بازار فروش نیز مرتفع شود.

سنایی فرد گفت: جای بسی خرسندی است که محصولات مورد نیاز بیمارستان توسط ساکنینی که از نظر مالی در سطح پایین تری هستند تولید می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

سبزوار تیتر یک صفحه حوادث روزنامه های امروز ( روزنامه ۷ صبح) را ببینید. می گوییم سبزوار شهر فرهنگی و دانشگاهی است اما همیشه با حوادث در رسانه ها مطرح می شود. امروز هم تیتر صفحه حوادث شده است. قابل توجه مسئولان اگر کمی تامل کنند.

نظرات بسته شده است.