کد خبر : 21010
دیدگاه‌ها برای خیران سبزواری ۳۷ میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 21:07
-

خیران سبزواری ۳۷ میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک کردند

ایرنا خیران سبزواری طی یک سال گذشته تاکنون ۳۷ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند. رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار عصر سه‌شنبه در مراسم قدردانی از خیران سلامت این شهرستان با بیان این مطلب گفت: کمک خیران برای احداث همراه سراها، درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شده

ایرنا

خیران سبزواری طی یک سال گذشته تاکنون ۳۷ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند.

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار عصر سه‌شنبه در مراسم قدردانی از خیران سلامت این شهرستان با بیان این مطلب گفت: کمک خیران برای احداث همراه سراها، درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شده است.

دکتر سعید مهرانپور افزود: از محل کمک خیران دو همراه سرای بیماران مراکز آموزشی درمانی واسعی و امداد شهید بهشتی سبزوار با ۲۴ واحد مسکونی و هزینه ۱۸ میلیارد ریال راه‌اندازی و سایر کمک‌ها برای خرید تجهیزات بهداشتی، احداث درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی هزینه شد.

وی اضافه کرد: شهرستان سبزوار در ورودی خراسان رضوی از سمت غرب است که با توجه به افزایش حوادث و تصادفات برون‌شهری، همراهان و خانواده‌های مصدومان مکانی برای اسکان نداشتند که با احداث همراه سراها این مشکل برطرف شد.

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار گفت: توسعه آی. سی. یو و افزایش تخت‌های بیمارستان امداد برای بهره‌مندی مناسب زائران امام رضا (ع) و مصدومان حوادث جاده‌ای از برنامه‌های امسال مجمع خیرین سلامت شهرستان سبزوار است.

مهرانپور افزود: ساختمان سازمان انتقال خون سبزوار با توجه به حجم بالای مراجعان از فضای محدودی برخوردار است که احداث ساختمان جدید و توسعه فضای این سازمان با کمک مردم و دولت نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته با کمک خیران سه هزار خدمت رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر سبزوار ارائه شده است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با شش بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت فعال، ۲۶ پایگاه اورژانس، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۳۸ مرکز بهداشتی به جمعیت ۶۰۰ هزارنفری پنج شهرستان در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی – درمانی ارائه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.