کد خبر : 25835
دیدگاه‌ها برای خیران سبزوار ۲.۲ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 14:45
-

خیران سبزوار ۲.۲ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند

ایرنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: خیران این شهرستان ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال برای خرید اقلام بهداشتی مقابله با بیماری کرونا کمک کردند. دکتر محمد نعمت شاهی افزود: کمک‌های نقدی خیران صرف تهیه تجهیزات پزشکی همچون تب‌سنج لیزری، پالس اکسی متری، ماسک و کمک به مبارزه با ویروس کرونا شده است.

ایرنا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: خیران این شهرستان ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال برای خرید اقلام بهداشتی مقابله با بیماری کرونا کمک کردند.

دکتر محمد نعمت شاهی افزود: کمک‌های نقدی خیران صرف تهیه تجهیزات پزشکی همچون تب‌سنج لیزری، پالس اکسی متری، ماسک و کمک به مبارزه با ویروس کرونا شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان واسعی سبزوار به‌طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا در سبزوار تشکیل شده و حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان این شهرستان نیز در همین ارتباط فعال شده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶ بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی، درمانی و ۵۵ داروخانه دولتی و خصوصی با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.