کد خبر : 735
دیدگاه‌ها برای خیز رضا بیات برای باز گشتی به روزهای اوج بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 10:15
-

خیز رضا بیات برای باز گشتی به روزهای اوج

با نظر فدراسیون کشتی کشور از امسال نحوه ی برگزاری لیگ برتر کشتی کشور تغییر خواهد کرد، بدین ترتیب لیگ برتر کشتی کشور حذف و به جای آن جایزه بزرگ فصلی کشتی برگزار می شود. در بین قهرمانان مرحله اول رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ باشگاه های کشور نام رضا بیات کشتی گیر شایسته

taddayon

محسن تدینی ثانی – وبلاگ کشتی سبزوار wrestlingsabzevar.blogfa.com

با نظر فدراسیون کشتی کشور از امسال نحوه ی برگزاری لیگ برتر کشتی کشور تغییر خواهد کرد، بدین ترتیب لیگ برتر کشتی کشور حذف و به جای آن جایزه بزرگ فصلی کشتی برگزار می شود.

در بین قهرمانان مرحله اول رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ باشگاه های کشور نام رضا بیات کشتی گیر شایسته ی سبزواری دیده می شود.

رضا بیات از کشتی گیران با استعداد خراسان رضوی و شهرستان سبزوار است که سیر تکاملی خود را از رده های پایه شروع کرد و با نایب قهرمانی در جام بین المللی روز جهانی کودک نام خود را بر سر زبان انداخت.

بیات سیر صعودی خود را ادامه داد تا این که موفق به اخذ عنوان قهرمانی در جام اپن کشتی کشور، نایب قهرمانی کشتی کشور و نفرسوم جام بین المللی تختی شد.
پس از این موفقیت بیات به جام معتبر بین المللی یارگین روسیه اعزام شد که ناداوری مانع کسب عنوانی برای این کشتی گیر مستعد سبزواری شد.

با نزدیک شدن به المپیک ۲۰۱۲ لندن رضا بیات با شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی موفق شد تا به عنوان نفر سوم وزن ۸۴ کیلوگرم نظر کادر فنی را به خود جلب کند.

بیات تمرینات آماده سازی برای المپیک ۲۰۱۲ لندن را زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشتی دنبال می کرد تا اینکه تلخ ترین لحظه ی ورزشی او فرا رسید و تقدیر چنان شد تا او با مصدومیت آروزهای خود را پایان یافته تلقی نماید.

این حادثه تاثیر به سزایی بر روحیه ی او گذاشت. هر چند وی چندین بار در مسابقات مختلف بعد از آن مصدمیت توانست عناوین گذشته را تکرار کند اما هیچگاه بیات در زندگی ورزشی خود آن لحظه را فراموش نخواهدکرد.

reza-bayat
در گفتگو با حسینعلی مشکانی مربی بیات از موفقیت اخیر وی صحبت کردیم اما جان کلام مشکانی گفتاری تلخ درباره ی این کشتی گیر شایسته ی سبزواری بود و آن مبنی بر اینکه رضا بیات با گرفتن نامه از هیئت کشتی خراسان رضوی اعلام نمود که دیگر برای خراسان رضوی کشتی نخواهد گرفت.
با شناختی که از تعصب مثال زدنی وی به مردم سبزوار داریم این سوال برایمان بوجود می آید که چه مسایل پشت پرده ای باعث این تصمیم سخت توسط رضا بیات شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.