کد خبر : 32222
دیدگاه‌ها برای دارایی و بیمه، دو شریک در سود کسب‌وکار مردم! بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 21:16
-

دارایی و بیمه، دو شریک در سود کسب‌وکار مردم!

دارایی و بیمه، دو شریک در سود کسب‌وکار مردم! تماس و پیام داریم در مورد اینکه مطلب بنویسیم از اداراتی مانند دارایی و بیمه انتقاد کنیم.

دارایی و بیمه، دو شریک در سود کسب‌وکار مردم! تماس و پیام داریم در مورد اینکه مطلب بنویسیم از اداراتی مانند دارایی و بیمه انتقاد کنیم. دو اداره‌ای که این روزها قدرت زیادی پیدا کرده‌اند و حتی می‌توانند حساب‌های بانکی یک شخص را با هر میزان موجودی ببندند!

تردیدی نیست که در شرایط تحریم فروش نفت، بخش زیادی از هزینه‌های کشور از طریق مالیات تأمین می‌شود، همچنین تردیدی نیست که بیمه تأمین اجتماعی، ارگانی مهم در کسب‌وکارهاست و سبب ایجاد امنیت شغلی برای کارگران و کارمندان بی‌دفاع.

با این وجود، روش کار هم بسیار اهمیت دارد. البته انتقادی که انجام می‌شود، ناقض زحمات کارمندان این دو اداره نیست و حتی می‌توان لیستی از اقدامات به خصوص اداره تأمین اجتماعی را در تکریم و راهنمایی ارباب رجوع نوشت، با این وجود درد و رنجی که در راهروهای این دو نهاد به مردم وارد می‌شود، نادیده‌گرفتنی نیست.

در روزگاری که بسیاری از کسب‌وکارها با مشکل روبرو هستند و رونق بسیاری از کارها از میان رفته است، فشاری که در این دو حوزه به صاحبان این حرفه‌ها وارد می‌شود، طاقت‌فرساست. به نظر می‌رسد لازم است تصمیم‌سازان و سیاست‌گذاران با انتقال این رنج‌ها به سطح ادارات کل و وزارتخانه‌ها، درمانی برای درد این مردم بیابند.

ما رسانه‌ها از عدم همکاری بیمه مصیبت‌ها دیده‌ایم و حتی نتوانستیم در این زمینه مطالبه خودمان را تحقق بخشیم! در نتیجه ناامید شدیم از اینکه مطالبات مردم مظلوم را به جواب برسانیم! امروز بیمه خبرنگاران زیادی با سخت‌گیری عجیب این اداره، قطع شده است! تنها حمایت مالی که دولت جدید برای رسانه باقی گذاشته بود قطع شد!

به هر حال در میان کاسب‌ها و صاحبان کارگاه‌ها، این اصطلاح شده: «دو نفر در سود ما شریک شده‌اند، بدون سرمایه‌گذاری: دارایی و بیمه!» می‌دانیم فایده‌ای ندارد اما از ناگزیری، درد مردم را فریاد می‌زنیم شاید یک جا هنوز گوش شنوایی وجود داشته باشد!

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.