کد خبر : 22763
دیدگاه‌ها برای دانشگاه‌ها ظرفیتی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی سبزوار هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 17:50
-

دانشگاه‌ها ظرفیتی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی سبزوار هستند

ایرنا فرماندار سبزوار گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های دانشگاهی شرق کشور است که باید از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی و فرهنگی استفاده شود. احمد برادران در دیدار با مسئولان دانشگاهی سبزوار افزود: ۳۰ هزار دانشجو در ۱۶ واحد دانشگاهی شهرستان سبزوار تحصیل می‌کنند که برقراری ارتباط مؤثر دانشگاه‌ها با بخش‌های مختلف منجر به

ایرنا

فرماندار سبزوار گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های دانشگاهی شرق کشور است که باید از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی و فرهنگی استفاده شود.

احمد برادران در دیدار با مسئولان دانشگاهی سبزوار افزود: ۳۰ هزار دانشجو در ۱۶ واحد دانشگاهی شهرستان سبزوار تحصیل می‌کنند که برقراری ارتباط مؤثر دانشگاه‌ها با بخش‌های مختلف منجر به توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در تولید علم و فرهنگ یکی از وظایف دانشگاه‌هاست و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در بخش‌های مختلف جامعه توسعه پایدار را رقم می‌زند.

وی با اشاره به ارتباط مؤثر دانشگاه‌های سبزوار با بخش صنعت گفت: دانشگاه حکیم سبزواری ۹ میلیارد ریال قرارداد با بخش صنعت امضا کرده است.

فرماندار سبزوار افزود: برای ارتباط مؤثر دانشگاه‌ها با بخش صنعت و برطرف کردن نیازهای علمی و صنعتی، دفتر صنایع در دانشگاه حکیم سبزواری باهدف جذب و هدایت اعتبارات پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی صنایع و سازمان‌ها راه‌اندازی شده است.

۳۰ هزار دانشجو در ۱۶ واحد دانشگاهی سبزوار مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.