کد خبر : 22558
دیدگاه‌ها برای دانشگاه حکیم سبزواری، یکی از موفق‌ترین‌ها در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه بوده است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 10:27
-

دانشگاه حکیم سبزواری، یکی از موفق‌ترین‌ها در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه بوده است

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دانشگاه ما به اقرار معاون پژوهش فناوری وزارت علوم، یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌ها در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه بوده است. علی‌اصغر مولوی عصر چهارشنبه در نشستی خبری، به این سوال خبرنگار سبزواریان که چه اقداماتی در حوزه ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه انجام شده پاسخ داد: وقتی

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دانشگاه ما به اقرار معاون پژوهش فناوری وزارت علوم، یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌ها در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه بوده است.

علی‌اصغر مولوی عصر چهارشنبه در نشستی خبری، به این سوال خبرنگار سبزواریان که چه اقداماتی در حوزه ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه انجام شده پاسخ داد: وقتی وضعیت اقتصادی در کشور مقداری بغرنج می‌شود، پروژه گرفتن سخت می‌شود.

وی افزود: حدود ۹۰۰ میلیون تومان قرارداد داشتیم اما پولی که نقد شده نزدیک ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مولوی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم برندسازی شود و دفتر صنایع را در دانشگاه ایجاد کردیم، اظهار کرد: جمکو گفته اگر نیاز داشته باشیم ترجیح می‌دهیم از فارغ‌التحصیلان برق و مکانیک دانشگاه حکیم سبزواری استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه علوم انسانی، دفتر ارتباط با جامعه را داریم، اضافه کرد: دانشکده جغرافیا، یکی از موفق‌ترین‌ها در عرصه ارتباط با جامعه بوده است.

او با بیان اینکه دانشگاه حکیم بعضی جاها می‌تواند کمک فنی و علمی ارائه دهد، افزود: منطقه شیراحمد یکی از مناطق بی‌نظیر حفاظت شده است اما مناطق اطراف آن آموزش کافی برای تعامل با این را نداشته‌اند. خشکسالی سال گذشته سبب شده بود بعضی جاها شکار زیاد شده و بعضی جاها سم در زمین‌های کشاورزی ریخته بودند که باعث تلف شدن آهوها شده بود.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه دانشگاه گاهی باید چیزی را به گوش مسئولان بخواند تا انجام شود، گفت: سال‌هاست می‌گوییم‌ شمال و غرب شهر، نیازمند یک سری بندها هست. بند خاکی سدید امسال کار عمده‌ای برای عدم ورود سیلاب به داخل شهر انجام داد.

وی ادامه داد: اینقدر این مبحث گفته شد که قرار شد یک مرکز هواشناسی در دانشگاه باشد و بحث سیل‌بندها نیز مطرح شد.

علی‌اصغر مولوی همچنین اظهار کرد: کارهای نانورنگ عایق انجام می‌شود که تولیداتشان را به ترکیه و عراق ارسال کنند و این هم مربوط به حوزه ارتباط با جامعه و صنعت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.