کد خبر : 19232
دیدگاه‌ها برای دانشگاه حکیم سبزواری با ۶۰ مرکز دانشگاهی جهان همکاری می کند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 15:15
-

دانشگاه حکیم سبزواری با ۶۰ مرکز دانشگاهی جهان همکاری می کند

ایرنا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: افزایش تعاملات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار با دانشگاههای خارج کشور از اولویتهای این مجموعه دانشگاهی است و هم اکنون این دانشگاه با بیش از ۶۰ مرکز علمی و پژوهشی به طور مشترک همکاری می کند. دکتر علی اصغر مولوی روز سه شنبه در مراسم قدردانی از پژوهشگران

ایرنا
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: افزایش تعاملات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار با دانشگاههای خارج کشور از اولویتهای این مجموعه دانشگاهی است و هم اکنون این دانشگاه با بیش از ۶۰ مرکز علمی و پژوهشی به طور مشترک همکاری می کند.

دکتر علی اصغر مولوی روز سه شنبه در مراسم قدردانی از پژوهشگران برتر این دانشگاه افزود: دانشگاه حکیم سبزواری تاکنون تفاهمنامه بین المللی با دانشگاههای لیون فرانسه، پاریس ۱۳، تورین ایتالیا و هرات افغانستان منعقد کرده است.
وی ادامه داد: دانشگاه حکیم سبزواری با اتخاذ دپیلماسی فعال علمی در سه سال گذشته ۲۴۰ هزار دلار قرارداد پژوهشی با دانشگاههای اروپایی شامل لیون، پاریس ۱۳ فرانسه، تورین ایتالیا و شرکتهای اروپایی امضا کرده است.
مولوی گفت: دانشگاه حکیم سبزواری ۲۷۹ عضو هیات علمی دارد و در مجموع خیز بلندی در عرصه علمی و بین المللی برداشته است.
در این مراسم از ۱۵پژوهشگر برتر امسال دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار قدردانی شد.
دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.