کد خبر : 15972
دیدگاه‌ها برای دانشگاه حکیم سبزواری دستگاه برتر استان خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:37
-

دانشگاه حکیم سبزواری دستگاه برتر استان خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل

دانشگاه حکیم سبزواری دستگاه برتر استان خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل شناخته شد ?مدیر حراست دانشگاه حکیم سبزواری و دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه گفت: کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه حکیم سبزواری به‌عنوان دستگاه برتر استان خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل شناخته شد و موردتقدیر قرار گرفت. ?مهندس هادی نصرتی پور در گفتگو با

دانشگاه حکیم سبزواری دستگاه برتر استان خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل شناخته شد

?مدیر حراست دانشگاه حکیم سبزواری و دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه گفت: کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه حکیم سبزواری به‌عنوان دستگاه برتر استان خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل شناخته شد و موردتقدیر قرار گرفت.

?مهندس هادی نصرتی پور در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های سند راهبردی و چارچوب نهادی پدافند غیرعامل، کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه حکیم سبزواری جزء دستگاه‌های برتر شناخته و از اعضا این کمیته توسط مدیرکل پدافند غیرعامل استان تقدیر به عمل آمد.

?دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه حکیم سبزواری با تأکید بر رسالت دانشگاه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی درزمینهٔ آموزش برای آشنایی با پدافند غیرعامل، گفت: امروزه حوزه پدافند غیرعامل، حوزه‌ای بسیار گسترده‌ای است چرا که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، عرصه‌های تهدید هم افزایش پیدا کرده است که این مهم نیاز به برنامه‌ریزی علمی در این حوزه را بیشتر نشان می‌دهد.

?مدیر حراست دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به جامعه آماری بیش از ۸ هزارنفری دانشگاه حکیم سبزواری، عنوان داشت:بر آنیم با پیاده کردن سیاست‌ها و اولویت‌های حوزه پدافند غیرعامل در دانشگاه آمادگی مجموعه خود را در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی افزایش دهیم و تبعات ناشی از این حوادث را کم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.