کد خبر : 9523
دیدگاه‌ها برای دانشگاه علوم پزشکی در فضای باز بیمارستان حشمتیه پارکینگ طبقاتی بسازد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 8:13
-

دانشگاه علوم پزشکی در فضای باز بیمارستان حشمتیه پارکینگ طبقاتی بسازد

سبزواریان: مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سبزوار گفت: در نشست شورای ترافیک سبزوار مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در فضای باز بیمارستان در حال احداث حشمتیه پارکینگ طبقاتی بسازد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، امیر ناطقی افزود: در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بر رفع وضعیت ترافیکی سبزوار

heshmatye01سبزواریان: مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سبزوار گفت: در نشست شورای ترافیک سبزوار مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در فضای باز بیمارستان در حال احداث حشمتیه پارکینگ طبقاتی بسازد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، امیر ناطقی افزود: در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بر رفع وضعیت ترافیکی سبزوار در بافت مرکزی با انجام کار فرهنگی، ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، فراگیر شدن ارائه خدمات دولت الکترونیک تاکید کرد.

وی اظهار کرد: در این نشست همچنین فرماندار ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سبزوار در اجرای کمربند شرق، از اجرای طرح جامع مطالعات حمل و نقل و ترافیک شهر سبزوار خبر داد.

مدیر حمل و نقل شهرداری سبزوار با بیان اینکه بیمارستان در حال احداث حشمتیه با کمبود پارکینگ مواجه است، اضافه کرد: در این نشست مقرر شد به منظور تامین پارکینگ بیمارستان حشمتیه ، دانشگاه علوم پزشکی در فضای باز بیمارستان از محل اعتبارات اختصاصی دانشگاه، نسبت به ایجاد و راه اندازی پارکینگ طبقاتی برای رفع کمبود پارکینگ این بیمارستان اقدام نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.