کد خبر : 27369
دیدگاه‌ها برای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: اگر مردم همکاری نکنند، ارائه خدمات درمانی با مشکل روبرو می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1399 - 15:23
-

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: اگر مردم همکاری نکنند، ارائه خدمات درمانی با مشکل روبرو می‌شود

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هشدار داده عدم همکاری مردم در پیشگیری از شیوع کرونا، ارائه خدمات درمانی را با مشکل روبرو خواهد کرد.

کانال تلگرام روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نوشته علیرغم «تلاش همکاران، توصیه‌ها و هشدارها»، «عدم رعایت موارد بهداشتی و انجام رفتارهای پرخطر» سبب شده سبزوار وارد «موج سوم کرونا» شود.

در این اطلاعیه نوشته شده که «روند فزاینده ابتلا به بیماری (کووید۱۹) همچنان وجود دارد» و تأکید شده است: «سبزواری‌ها، شرایط سخت و خستگی کادر درمان را درک کنند؛ عدم همکاری و همراهی مردم در پیشگیری از شیوع کرونا، قطعاً ارائه خدمات درمانی را با مشکل روبرو خواهد کرد.»

دانشگاه علوم پزشکی به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیز به‌عنوان عامل تأثیرگذار در افزایش شیوع کرونا اشاره کرده و نسبت به افزایش تعداد بیماران هشدار داده است.

در این اطلاعیه تأکید شده: «شهروندان باید استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده و شست‌وشوی دست‌ها به هیچ عنوان فراموش نشود که این امر در پیش‌گیری از ویروس کرونا بسیار اثرگذار است.»

بنا بر آماری که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ظهر امروز (جمعه، ۲۸ شهریور) اعلام کرده، تا کنون در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، تست کرونای هزار و ۸۰۷ نفر مثبت شده و ۱۳۷ تن بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.