کد خبر : 28717
دیدگاه‌ها برای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مرگ بر اثر تزریق واکسن کرونا را رد کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 20:28
-

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مرگ بر اثر تزریق واکسن کرونا را رد کرد

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می‌گوید تا کنون مرگ بر اثر تزریق واکسن کرونا و یا حتی مشکوک به این علت در کادر بهداشت و درمان این دانشگاه ثبت نشده‌است. مرگ دو تن از کارکنان این دانشگاه طی روزهای گذشته، این فرضیه را در برخی محافل غیررسمی مطرح کرده‌بود که علت درگذشت آن‌ها، تزریق

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می‌گوید تا کنون مرگ بر اثر تزریق واکسن کرونا و یا حتی مشکوک به این علت در کادر بهداشت و درمان این دانشگاه ثبت نشده‌است.

مرگ دو تن از کارکنان این دانشگاه طی روزهای گذشته، این فرضیه را در برخی محافل غیررسمی مطرح کرده‌بود که علت درگذشت آن‌ها، تزریق واکسن کرونا بوده‌است.

علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در مورد مرگ محمد کریمی، پرستار شاغل در بیمارستان واسعی گفته‌است او در خانه خود درگذشته و علت فوتش مشخص نیست.

چندی پیش هم مرگ یک بهیار، همین بحث‌ها را در محافل غیررسمی ایجاد کرد اما دانشگاه علوم پزشکی گفت پزشکی قانونی علت فوت او را پارگی آئورت عنوان کرده‌است.

با این همه، اگرچه وزارت بهداشت می‌گوید تا کنون عارضه جدی‌ای در اثر تزریق واکسن ثبت نشده، سخن‌گوی ستاد ملی کرونا گفته هر واکسنی بالاخره عوارضی خواهد داشت، حتی واکسن ایرانی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.