کد خبر : 29413
دیدگاه‌ها برای دانش‌آموزان اصلی‌ترین عنصر مبارزه با استکبار هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 13:57
-

دانش‌آموزان اصلی‌ترین عنصر مبارزه با استکبار هستند

فرمانده سپاه شهرستان خوشاب خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان از اصلی‌ترین عناصر مبارزه با استکبار جهانی هستند و نسل نوجوان امروزی باصلابت‌تر از گذشته ادامه‌دهنده مسیر مقاومت و مبارزه است. سرهنگ مصطفی ذوالفقاری روز پنجشنبه با گرامیداشت ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان این شهرستان افزود: در ۱۳ آبان چشم فتنه از حدقه درآمد و امروز هم جمهوری

فرمانده سپاه شهرستان خوشاب خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان از اصلی‌ترین عناصر مبارزه با استکبار جهانی هستند و نسل نوجوان امروزی باصلابت‌تر از گذشته ادامه‌دهنده مسیر مقاومت و مبارزه است.

سرهنگ مصطفی ذوالفقاری روز پنجشنبه با گرامیداشت ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان این شهرستان افزود: در ۱۳ آبان چشم فتنه از حدقه درآمد و امروز هم جمهوری اسلامی به پشتوانه حضور دانش آموزان و جوانان در مقابله با استکبار در اوج اقتدار ایستاده است.

وی تصریح کرد: در روزهای ۱۳ آبان سال ۴۳ و سالهای ۵۷ و ۵۸  سه رخداد مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)، اقدام وحشیانه عوامل طاغوت و شهادت دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی رخ داده است که همه این وقایع نماد مبارزه با استکبار تلقی می شود.

فرمانده سپاه شهرستان خوشاب گفت: تقابل روزهای گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آمریکایی ها در خلیج فارس و نیز موشکباران عین الاسد و سرنگون کردن پهپاد آمریکایی، بیانگر شکست استکبار در منطقه است.

سرهنگ ذوالفقاری افزود: امروز جهانی شده و گسترش جبهه مقاومت برگرفته از تفکر دانش آموزان و دانشجویان سالهای ۵۷ و ۵۸ در حال شکل گیری است.

وی تصریح کرد:  امروز دشمنان به سرکردگی آمریکا تلاش دارند با بزک کردن چهره استکبار، در محاسبات مسوولان و افکار نسل جوان انحراف ایجاد کنند که در این باره جهاد تبیینی در معرفی استکبار و روشنگری جنایات آنها باید شکل گیرد.

سرهنگ ذوالفقاری با اشاره به توطئه های مدام آمریکا و خوی استکباری آنها علیه انقلاب اسلامی، گفت: استکبارستیزی یک مسئله اعتقادی است و باید به شعار “مرگ بر آمریکا” اعتقادی نگاه کرد و با روشنگری، اعتقاد در مبارزه با استکبار را تقویت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خوشاب افزود: از آغار حرکت امام (ره) در مقابله با طاغوت، مبارزه با استکبار نیز شکل گرفت و این حرکت با پشتوانه مردم و حضور نوجونان، جوانان و رزمندگان با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.