کد خبر : 29385
دیدگاه‌ها برای دانش‌آموزان انقلابی اتفاقات بزرگی را رقم زده‌اند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 14:50
-

دانش‌آموزان انقلابی اتفاقات بزرگی را رقم زده‌اند

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) گفت: دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اثرگذاری داشته و اتفاقات بزرگی را نیز رقم زده‌اند. حجت الاسلام مهدی جعفری در یادواره شهدای دانش آموز سبزوار با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی افزود: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) گفت: دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اثرگذاری داشته و اتفاقات بزرگی را نیز رقم زده‌اند.

حجت الاسلام مهدی جعفری در یادواره شهدای دانش آموز سبزوار با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی افزود: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی تصریح کرد:  چنانچه شهید فهمیده‌ها روزی جانفشانی کردند و آنقدر بزرگ شدند که امام خمینی(ره) فرمودند رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله  است، امروز هم نوجوانان ما همان نوجوانان هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع)  گفت: مقام معظم رهبری نیز در این باره  فرمودند که نوجوانان امروز اگر انگیزه‌ و همتشان از جوان‌های دوره‌ دفاع مقدس بیشتر نباشد، کمتر نیست.

حجت الاسلام جعفری افزود: برای نمونه در عرصه مقابله با کرونا، دانش آموزان از همان روزهای نخست، بدون ترس و هراس با نگاه ایثارگرانه و با الگوگیری از شهدا وارد میدان شدند و با تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر و هر خدمتی که برای هم و وطنان لازم بود، انجام دادند.

وی با بیان اینکه نسل نوجوان امروز با حرکت در مسیر  شهدای دانش  آموز، به مسائل بی‌تفاوت نیست، تصریح کرد: در روزهای گذشته ۱۵ هزار بسته نوشت افزار توسط دانش آموزان استان جمع آوری و بین دانش آموزان محروم منطقه توزیع شد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع)  گفت: شهید فهمیده یک انتخاب کرد امروز  هم نوجوانان بسیجی دانش آموز  در عرصه‌های مختلف المپیادهای علمی و جهاد تبیینی، که شناسایی چهره واقعی استکبار است، افتخار آفرینی می کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن، افزود: امروز  شبکه‌های معاند برای نوجوانان در عرصه‌های اعتقادی و بصیرتی  شبهه ایجاد می‌کنند و در مقابل دانش آموزان بسیجی با فعالیت چشمگیر در فضای مجازی و عرصه جهاد تبیین به عنوان افسر جنگ نرم توطئه استکبار را خنثی می کنند.

 وی تصریح کرد: امروز سربازان و دانش آموزان فراوانی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و به تاسی از سیره وی برای انقلاب جانفشانی می‌کنند.

 مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع)  گفت: در گام دوم انقلاب نیز خطاب رهبر انقلاب برای پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی به جوانان و  نوجوانان است، لذا با توجه مسئولان به نوجوانان، اتفاقات بزرگی در مسیر گام دوم انقلاب رخ خواهد داد.

 شهرستان سبزوار ۹۶۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است که از این تعداد ۱۶۸ نفر دانش آموزان بسیجی بوده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.