کد خبر : 2100
دیدگاه‌ها برای ۱۲طرح دانش آموزان سبزواری به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه یافت. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 10:46
-

۱۲طرح دانش آموزان سبزواری به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه یافت.

سبزواریان.کام: معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: ۱۲ طرح دانش آموزان این شهرستان به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه یافت . به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ سید رضا خاتم پور با بیان این مطلب افزود: این تعداد طرح ارائه شده به استان از مجموع ۱۵۰ طرح ارائه شده دانش

kharazmi-prizeسبزواریان.کام: معاون متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: ۱۲ طرح دانش آموزان این شهرستان به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه یافت .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ سید رضا خاتم پور با بیان این مطلب افزود: این تعداد طرح ارائه شده به استان از مجموع ۱۵۰ طرح ارائه شده دانش آموزان به این مدیریت بوده است .

وی خاطر نشان کرد : این طرح ها با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی اسرار مطرح و به مرحله کشوری راه یافته است .

این مسئول زمینه های علمی این طرح ها را شامل ادبی ، فنی و هنری عنوان کرد و گفت: ۱۵ دانش آموز به همراه دبیران راهنمای خود به این افتخار رسیده اند.

شایان ذکر است طرح های رمان با چشمان عاشق بیا از فاطمه عادلی، سرعت گیرهای دوکاره از عسل عمارلو، شلوار دوکاره طرحی از مینا استاجی، شاعرانه های اطلسی از سیده ویدا قریشی نژاد، فیلم کوتاه پرانتز باز از مائده سادات حجازیان، رمان جای تو خالی از زهرا سادات جنگی، زمان الهه ی سکوت از مهناز کمیزی، مجموعه شعر هاله ی قرمز از پوریا پدرام نیا، دستگاه برد ترکیب رنگ ها از لیلا صحرا نورد، عاطفه توکلی خواه مجموعه شعر کمی غزل از محمد سنگ سفیدی، دستگاه تفکیک دانه آفتابگردان از گل از صغری صنمی جوین و محدثه طریقتی ثانی و سرزمین جمله ها از سینا شیرخانی به عنوان طرح های برگزیده کشوری معرفی شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.