کد خبر : 11453
دیدگاه‌ها برای دبیرخانه دائمی نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار تشکیل شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 15:54
-

دبیرخانه دائمی نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار تشکیل شود

سبزواریان: رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در اولین لحظات حضور خود در دومین نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی این رویداد رسانه‌ای را در شهرستان ارائه داد. به گزارش رصد، کاظم کرامت بابیان این‌که در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته ازنظر کیفی ارتقایی نمی‌بینم گفت: در شرایط فعلی پرداختن به مباحث رسانه‌ای

media-expo-2nd-01-01سبزواریان: رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در اولین لحظات حضور خود در دومین نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی این رویداد رسانه‌ای را در شهرستان ارائه داد.

به گزارش رصد، کاظم کرامت بابیان این‌که در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته ازنظر کیفی ارتقایی نمی‌بینم گفت: در شرایط فعلی پرداختن به مباحث رسانه‌ای از الزامات است و به همین دلیل نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار باید هرسال برگزار شود و برای این‌که این نمایشگاه در هر مرحله نسبت به مرحله قبلی ارتقاء کیفی داشته باشد باید دبیرخانه دائمی این رویداد رسانه‌ای در شهرستان سبزوار ایجاد و با حضور چهار یا پنج نفر از طیف‌های فکری و سلیقه‌های مختلف در طول سال فعال باشد تا برنامه‌ریزی کیفی مناسب برای برگزاری چنین رویداد مهمی را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار بابیان این‌که فعالیت‌های مرتبط با نمایشگاه باید توسط خود اهالی رسانه شهرستان انجام بگیرد، گفت: باید برنامه‌ریزی روند اجرای نمایشگاه در دبیرخانه دائمی این رویداد و توسط خود اهالی رسانه سبزوار صورت بگیرد. در این صورت شورا و شهرداری سبزوار ازنظر حمایت مالی و معنوی از این نمایشگاه هیچ‌گونه محدودیتی قائل نیست و هر برنامه‌ریزی که توسط اهالی رسانه برای کیفی‌تر برگزار شدن نمایشگاه رسانه سبزوار و توسعه بخش‌های مختلف آن صورت بگیرد، هزینه‌ها و حمایت‌های معنوی لازم آن را شورای اسلامی شهر و شهرداری سبزوار تأمین می‌کنند.

وی بابیان این‌که بانی و حامی برگزاری نمایشگاه رسانه شورای شهر و شهرداری سبزوار هستند، گفت: اهالی رسانه سبزوار در برنامه‌ریزی و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های رسانه به خوشامد و ناخوش‌آمد شهرداری یا شورا یا فلان مسئول و دستگاه نگاه نکنند. مهم این است که این کار را شهر و مردم شهرستان و استان خوششان بیاید و بپسندند.

کرامت در ادامه پیشنهاد داد: هرسال متناسب با اولویت‌های شهرستان اسمی انتخاب شود تا نویسندگان و صاحبان قلم شهرستان بر محوریت این اسم و در تعامل با رسانه‌های سبزوار آثاری را در رسانه‌های شهرستان به انتشار برسانند. وی برای دومین نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای شهرستان اسامی مانند سبزوار و فرهنگ دینی و یا سبزوار مرکز اولین حکومت شیعی جهان را پیشنهاد داد.

وی بابیان این‌که دستگاه‌های مختلف در شهرستان ادعا دارند که درد فرهنگی دارند، گفت: متأسفانه متولیان فرهنگ در سبزوار به‌رغم ادعاهای فراوان حاضر نیستند کارهایی در سطح و مانند نمایشگاه رسانه را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.