کد خبر : 15886
دیدگاه‌ها برای درخشش دانشگاه سبزوار در جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 12:29
-

درخشش دانشگاه سبزوار در جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت

دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار موفق به کسب ۱۲ رتبه برتر در بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری صدا و سیما، مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار امروز با بیان این مطلب گفت: این افراد در بخش های کتبی، هنری،

دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار موفق به کسب ۱۲ رتبه برتر در بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری صدا و سیما، مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار امروز با بیان این مطلب گفت: این افراد در بخش های کتبی، هنری، ادبی، پژوهش و فناوری موفق به کسب رتبه های برتر شده اند.

 دکتر حافظ حیدری افزود: نقاشی، نمایشنامه نویسی، کانال های مجازی، نقد کتاب، ترجمه خوانی، پرسمان قرآنی و احکام از بخش های این جشنواره بود.

وی گفت: این دانشگاه برای نخستین بار با ۲ هزار و ۶۰ شرکت کننده در تعداد ثبت نام شدگان حائز رتبه ششم در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور شده است.

حیدری افزود: تعداد شرکت کننده از این دانشگاه در جشنواره امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از دو برابر شده است.

او گفت: این نخستین بار است که این حجم از مشارکت و کسب رتبه در دانشگاه رخ می دهد و سعی ما بر این است که این فعالیت در سطح کنونی حفظ شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: آزمون بخش آوایی که تعداد ۵ نفر از نمایندگان سبزوار در آن بخش حضور  دارند از ۱۸تا ۲۱ مهرماه در گیلان برگزار شد.

بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت بهمن پارسال با شرکت ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی از سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.