کد خبر : 23436
دیدگاه‌ها برای درخشش ورزشکاران سبزواری در مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 8:40
-

درخشش ورزشکاران سبزواری در مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کشور

واحد مرکزی خبر مسابقات هفتگانه پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در رده سنی امید با درخشش ورزشکاران سبزوار در اصفهان به پایان رسید. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: در این دوره از مسابقات، «ابوالفضل سلیمی» در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم، مقام سوم سنگ و مقام سوم تیمی زورخانه‌ای کشور را کسب کرد و «صادق

واحد مرکزی خبر

مسابقات هفتگانه پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در رده سنی امید با درخشش ورزشکاران سبزوار در اصفهان به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: در این دوره از مسابقات، «ابوالفضل سلیمی» در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم، مقام سوم سنگ و مقام سوم تیمی زورخانه‌ای کشور را کسب کرد و «صادق گلماهی» رتبه دوم تیمی زورخانه‌ای و مقام سوم میل‌بازی وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم کشور را از آن خود کرد.

نصرالله زاده افزود: «پوریا مهرآبادی» در وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم کشور در رشته کباده، سوم شد و «علی قدسی پور» مقام نایب‌قهرمانی میل‌بازی و نایب‌قهرمانی تیمی زورخانه‌ای کشور را از آن خود کرد و در رشته تیمی زورخانه‌ای نیز «محمدامین برغمدی» و «سبحان هوشیاری» به مقام سوم دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: همچنین «محمدرضا درقدمی» رتبه دوم کشتی پهلوانی، رتبه سوم تیز و مقام سوم کباده را در وزن ۷۰ کیلوگرم به دست آورد و «مرتضی گلرخ» در رشته میل‌بازی، قهرمان شد و در رشته کباده و رشته تیمی زورخانه‌ای رتبه دوم و در رشته چرخ تیز در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.