کد خبر : 500
دیدگاه‌ها برای دروغ شیطنت آمیز یک دلواپس: هدف اصلاحات، استیضاح رهبری! بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 - 10:12
-

دروغ شیطنت آمیز یک دلواپس: هدف اصلاحات، استیضاح رهبری!

حجت الاسلام سید محمود نبویان، که به دلیل ادعاهای خلاف واقع درباره ی مذاکرات خارجی دولت جدید، از سوی شورای عالی امنیت ملی متهم شده و پرونده دارد، در ادعایی واهی گفت: اصلاح طلبان نسبت به انتخابات خبرگان رهبری برنامه ریزی می کنند تا مجلس را بدست بگیرند و به حساب خودشان رهبری را استیضاح

nabavyanحجت الاسلام سید محمود نبویان، که به دلیل ادعاهای خلاف واقع درباره ی مذاکرات خارجی دولت جدید، از سوی شورای عالی امنیت ملی متهم شده و پرونده دارد، در ادعایی واهی گفت: اصلاح طلبان نسبت به انتخابات خبرگان رهبری برنامه ریزی می کنند تا مجلس را بدست بگیرند و به حساب خودشان رهبری را استیضاح کنند.

به گزارش انصاف نیوز، این نماینده ی مجلس شب گذشته در همایش «بیدار باش» با موضوع «واکاوی جریان فتنه ۸۸ و بررسی آخرین تحولات جریان فتنه در تحولات سیاسی و فرهنگی روز کشور» که از سوی سپاه ناحیه مالک اشتر و با حضور بسیجیان مشهد در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار شد با طرح این سوال که چرا بعد از فرار شاه از ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی امریکا و دنیای غرب علیه ما شروع شد و هر نوع فتنه ای علیه ما بکار بردند؟ اظهار داشت: کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست در عرصه های مختلف به پیشرفت های چشمگیری بویژه در بحث هسته ای دست یابد و توانست انحصار دنیای غرب را بشکند و این از دید امریکا و کشورهای غربی نقض حقوق بین الملل بود چرا که آنان می خواهند پیشرفت مختص خودشان باشد.

وی ادامه داد: اما علت اصلی دشمنی امریکا و غرب بحث هسته ای نیست چرا که امروز پاکستان به انرژی هسته ای دست یافته و بمب اتمی هم دارد ولی چرا فشار ها روی کشور ماست؟ چرا تحریم ها و فتنه هایی که علیه ما انجام شده بر سر پاکستان در نمی آورند؟

نبویان اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقابل اندیشه و جهان بینی ۴۰۰ ساله مدرنیته و سکولار ایستاد و جهان بینی اسلامی را به دنیا عرضه و از طرفی تئوری ولایت فقیه را مطرح کرد و خط بطلانی به تئوری و نظام لیبرال دموکراسی کشید.

نماینده مردم تهران در مجلس در بیان جایگاه ولایت فقیه افزود: اگراسلام را داشته باشیم اما ولی فقیه نداشته باشیم هیچ وقت به پیروزی نخواهیم رسید و آنوقت به کشورهایی چون کویت، عربستان،امارات و عمان تبدیل می شویم.

وی اهرم اسلام و ولایت فقیه را عامل پیشرفت کشورمان در همه عرصه ها دانست و گفت: ایران در عرصه هایی چون پزشکی، نانو، صنعت نظامی و هسته ای به پیشرفت هایی چشمگیری رسیده است بطوریکه به لحاظ نظامی مقام هفتم دنیا ومقام اول را در منطقه به خود اختصاص داده و در تولید هواپیماهای بدون سرنشین رتبه سوم جهان را کسب کرده است.

نبویان ادامه داد: دشمن درصدد نابودی این دواهرم است و فتنه ۸۸ اوج فریادهای ضد اسلام و رهبری بود.

وی تصریح کرد: سران فتنه درصدد بودند تا با تغییر دادن قانون اساسی، اسلام و ولی فقیه را از آن حذف کنند بطوریکه مباحثی از جمله جمهوری ایرانی بجای جمهوری اسلامی ، استیضاح رهبری، حذف علامت الله از پرچم و جایگزینی علامت شیر وخورشید بجای آن را بعنوان اصول قانون اساسی مطرح کردند.

نبویان عنوان کرد: اصلاح طلبان خیانت های زیادی کردند و به گفته اوباما «حمایت از اصلاح طلبان و فتنه گران از اهداف استراتژیک امریکا است».

وی اذعان داشت: از سال ۷۶ برخی از عناصر اصلاح طلب به دنبال حذف مراجع و مفسران اسلام بودند و می گفتند که ما می توانیم بدون علما و مراجع اسلام را تفسیر کنیم و یا می گفتند قرآن از جانب خداوند نیست بلکه از شخص پیامبر است و یا اینکه ائمه معصوم نیستند و این ها خرافه ای بیش نیست و با این حرف ها در صدد بودند که اسلام را حذف کنند ولی انقلاب اسلامی به برکت مدیریت مقام معظم رهبری همه این گردنه ها را پشت سر گذاشت و به عنوان الگویی در منطقه تبدیل شد.

نبویان به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدعی شده است: اصلاح طلبان نسبت به انتخابات خبرگان رهبری برنامه ریزی می کنند تا مجلس را بدست بگیرند و به حساب خودشان رهبری را استیضاح کنند.

وی در پایان تاکید داشت: ما باید هر ساله و چه بسا هر ماه فتنه ۸۸ و جنایات فتنه گران را یادآوری کنیم و کسانی که درصدد پاک کردن این جنایات از ذهن مردم هستند در حقیقت می خواهند در آینده فتنه جدیدی ایجاد کنند.

بیشتر: پایگاه خبری انصاف: دروغ شیطنت آمیز یک دلواپس: هدف اصلاحات، استیضاح رهبری!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.