کد خبر : 1894
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 14:17
-

در اندیشه ارتقاء رکورد ایران هستم

علی خسروی پویا قهرمان پرس سینه ایران دررشته IPF وزن ۱۲۰گیلو گرم برای نخستین بار سال گذشته ضمن قهرمانی در مسابقات موفق شد رکورد ایران را به میزان ۲۰ کیلوگرم ارتقا دهد و به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات انتخاب شود. وی اکنون در اندیشه تکرار این موفقیت و همچنین ارتقاء رکود ایران است. قهرمان پرس سینه

taddayoni

مصاحبه و تنظیم: محسن تدینی ثانی

علی خسروی پویا قهرمان پرس سینه ایران دررشته IPF وزن ۱۲۰گیلو گرم برای نخستین بار سال گذشته ضمن قهرمانی در مسابقات موفق شد رکورد ایران را به میزان ۲۰ کیلوگرم ارتقا دهد و به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات انتخاب شود.
وی اکنون در اندیشه تکرار این موفقیت و همچنین ارتقاء رکود ایران است. قهرمان پرس سینه ایران با اشاره به اینکه حدود ۱۰سال به صورت حرفه ایی این رشته را دنبال می کند، تصریح کرد: هزینه های این رشته بسیار بالا است، در حین حال خطر آسیب دیدگی به شدت ورزشکار را تهدید می کند.

خسروی پویا با بیان اینکه رشته پرس سینه شامل دو رشته ی IPF و ROW است افزود: سال گذشته توانستم پس از چهار سال رکورد ایران را که متعلق به آقای مهراب ملکی بود به میزان ۲۰گیلوگرم ارتقا دهم. وی که به تازگی باشگاه پرورش اندامی راه اندازی نموده درباره انگیزه این فعالیت خود اظهار کرد: سعی کردیم با راه اندازی باشگاه پرورش اندام محیط سالم و ورزشی برای جوانان فراهم نماییم.

خسروی پویا در ادامه خطاب به مدبران باشگاه های پرورش اندام در سبزوار از آنان خواست با نزدیک کردن دیدگاه های خود به یگدیگر در جهت اعتلای این ورزش حرکت نمایند تا شاهد موفقیت روز افزون این ورزش در سطح کشور باشیم.

وی که سال گذشته به عنوان مرد اخلاق مسابقات پرس سینه کشوری انتخاب شد با تعصبی مثال زدنی درشرایطی که با پارگی عضله ساعد دست مواجه شده است به تمرینات خود با قدرت ادامه می دهد تا در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور که روزهای ۲۴ لغایت ۲۷ مرداد در کرمانشاه برگزار می شود بتواند با دست پر به سبزوار برگردد.

در پایان علی خسروی پویا بخاطر حمایت های باشگاه ثامن الحجج(ع)سبزوار، ریاست اداره ورزش و جوانان سبزوار، مدیر شرکت بهره برداری و انتقال برق و اعضای شورای اسلامی شهر از آنان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محمدرضا سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

امیدوارم آقای خسروی بتواند در مسابقه پیش روی با ارتقا رکود خود وایران افتخاری دیگر برای دیار سربداران به ارمغان بیاورد.

كوروش كبير چهارشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

علی آقا ، آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده ی محترمتان داریم

مهدی نظریان دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۲۶

داداش همیشه موفق باشی . علی یارت

مصطفی مهری یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۴:۱۶

سالاری به مولا داش علی

روح الله کرمی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۷:۰۸

علی خسروی افتخار ورزش سبزواره . امیدوارم همیشه موفق باشه .

حسین نوروزی دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

سلام علی اقا
تبریک میگم.امیدوارم همین جور قهرمانیات بیشتر بشن

نظرات بسته شده است.