کد خبر : 7317
دیدگاه‌ها برای دزد دوچرخه های سبزوار دستگیر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:36
-

دزد دوچرخه های سبزوار دستگیر شد

سبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه ها پرده از ۲۰ فقره سرقت برداشت. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر سبزوار موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت. ماموران

docharkhe01سبزواریان: پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه ها پرده از ۲۰ فقره سرقت برداشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر سبزوار موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۲ با تشکیل تیم های ویژه و تجزیه و تحلیل جفرافیای جرم و فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس، اقدامات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.
سرهنگ آزادواری افزود: پس از چند شبانه روز گشت زنی در نقاط شناسایی شده سرانجام تیم تجسس کلانتری ۱۲ به فردی که در حال فروش دوچرخه در میدان اسرار سبزوار بود مظنون و او را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقتی شد اما در بازجویی های علمی در مواجهه با ادله پلیسی لب به اعتراف گشود و پرده از ۲۰ فقره سرقت در سطح شهر سبزوار برداشت.
متهم ۲۹ ساله در بازجویی های به عمل آمده اظهار داشت که پس از باز کردن درب پارکینک مجتمع های آپارتمانی به شیوه ای خاص، دوچرخه ها را سرقت و آنها را به قیمت پایین تر از قیمت واقعی به فروش می رسانده که با راهنمایی متهم مالباختگان شناسایی شدند.
سرهنگ آزادواری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: در ابن رابطه چند نفر مالخر شناسایی و تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر مالخر ها ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.