کد خبر : 28626
دیدگاه‌ها برای دستکاری در بودجه؛ «شهردار مخالف برگشت بودجه به شورای شهر است» بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 18:49
-

دستکاری در بودجه؛ «شهردار مخالف برگشت بودجه به شورای شهر است»

صبح امروز، ۴ عضو شورای اسلامی شهر سبزوار در جلسه‌ای با خبرنگاران، در مورد دستکاری در بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ این شورا مصاحبه کردند. مهدی مقصودی، عضوی که اولین بار این موضوع را اعلام کرد، با تأکید بر وجود دلایل «محکم» برای اثبات این دستکاری، گفت عده‌ای می‌کوشند این مسأله را «توجیه کنند و از

صبح امروز، ۴ عضو شورای اسلامی شهر سبزوار در جلسه‌ای با خبرنگاران، در مورد دستکاری در بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ این شورا مصاحبه کردند.

مهدی مقصودی، عضوی که اولین بار این موضوع را اعلام کرد، با تأکید بر وجود دلایل «محکم» برای اثبات این دستکاری، گفت عده‌ای می‌کوشند این مسأله را «توجیه کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند».

علی ارغیانی گفت شهرداری با برگشت کل بودجه به شورا مخالف و شهردار گفته فقط با برگشت تباصر بودجه موافق است. او گفت موضوع را به نهادهای نظارتی اطلاع خواهند داد.

زهرا بخشی هم گفت قرار بوده روز پنجم، جلسه‌ای با موضوع «بررسی بودجه» برگزار شود اما بدون این‌که دلیلش اعلام شود لغو شده و جلسه‌ای برای روز سه‌شنبه اعلام شده‌ که موضوع آن «بررسی تباصر بودجه» است. بخشی می‌گوید بحث بر سر تباصر نیست، بر سر «قصور» است.

در این جلسه، ذبیح‌الله آرمین، نایب‌رئیس شورای شهر هم حضور داشت و گفت از ابتدای سال چهارم این شورا، جلسه‌ای میان اعضای هیئت‌رئیسه برگزار نشده و اگر هم جلسه‌ای برگزار شده «دونفره بوده‌است».

اولین بار، مهدی مقصودی افشا کرد بودجه‌ای که در شورای شهر برای سال ۱۴۰۰ سبزوار تصویب شده، پیش از آن که برای اخذ تأیید هیئت‌تطبیق به این هیئت ارسال شود، دستخوش تغییراتی شده‌است. کاظم کرامت و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه شورا این موضوع را تا کنون رد نکرده‌اند و تعدادی از اعضای شورا هم این ادعا را تأیید کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.