کد خبر : 26499
دیدگاه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی سبزوار برای مقابله با سیلاب به حالت آماده‌باش درآمدند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 12:32
-

دستگاه‌های اجرایی سبزوار برای مقابله با سیلاب به حالت آماده‌باش درآمدند

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به وقوع بارش رگباری باران و پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، دستگاه‌های اجرایی سبزوار از صبح امروز به حالت آماده‌باش درآمدند. احمد برادران با بیان این مطلب افزود: با توجه به تداوم بارش‌ها و تقویت این سامانه فعال، لازم است همه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به وقوع بارش رگباری باران و پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، دستگاه‌های اجرایی سبزوار از صبح امروز به حالت آماده‌باش درآمدند.

احمد برادران با بیان این مطلب افزود: با توجه به تداوم بارش‌ها و تقویت این سامانه فعال، لازم است همه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران سبزوار طی دو روز آینده در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

وی با تأکید بر پیش‌بینی تمهیدات، انجام فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه اضافه کرد: بخشداران و دهیاران موظفند اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلات نقاط آسیب‌پذیر شهری و روستایی که از قبل شناسایی شده است انجام دهند.

بر مبنای پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش رگباری باران در خراسان رضوی که از چند روز گذشته در خراسان رضوی جریان دارد با پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها همچنان در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.