کد خبر : 17045
دیدگاه‌ها برای دستگیری سارق حرفه ای با ۶۸ فقره سرقت در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 15:55
-

دستگیری سارق حرفه ای با ۶۸ فقره سرقت در سبزوار

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای با ۶۸ فقره سرقت کنتور آب مزارع و باغ های اطراف شهرستان سبزوار خبر داد. سرهنگ” ابراهیم قربان زاده” در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت کنتور آب مزارع و باغ های اطراف شهرستان سبزوار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای با ۶۸ فقره سرقت کنتور آب مزارع و باغ های اطراف شهرستان سبزوار خبر داد.

سرهنگ” ابراهیم قربان زاده” در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت کنتور آب مزارع و باغ های اطراف شهرستان سبزوار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۴ ” توحیدشهر ” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی سرقت های انجام شده یک متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ قربان زاده با تاکید به اینکه ماموران از صندوق عقب خودرو این متهم تعداد زیادی اموال سرقتی کشف کرده اند، تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶۸ فقره سرقت کنتورهای آب مزارع و باغ های اطراف شهرستان سبزوار اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.