کد خبر : 16606
دیدگاه‌ها برای دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان حرفه‌ای در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 13:31
-

دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان حرفه‌ای در سبزوار

سرپرست فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۷۰ فقره سرقت مغازه در شهرستان سبزوار و شهرستان‌های همجوار خبر داد. سرهنگ “ابراهیم قربان‌زاده” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه دارای شیشه سکوریت در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق

سرپرست فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۷۰ فقره سرقت مغازه در شهرستان سبزوار و شهرستان‌های همجوار خبر داد.

سرهنگ “ابراهیم قربان‌زاده” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه دارای شیشه سکوریت در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سبزوار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و پس از تحقیقات میدانی محرز شد که فرزند مالک خودرو دارای سوابق کیفری متعددی بوده که پس از انجام سرقت‌ها به یکی از شهرهای همجوار متواری شده است.

سرهنگ قربان‌زاده در ادامه اظهار داشت: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار با هماهنگی مقام قضائی این متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷۰ فقره سرقت از مغازه‌های دارای شیشه سکوریت در سطح شهرستان سبزوار و شهرستان‌های همجوار با خودرو وانت پراید و با همدستی ۶ نفر دیگر از طریق تخریب شیشه سکوریت ها اعتراف کرد، اظهار داشت: همدستان این سارق نیز با هماهنگی مقام قضائی در شهرهای مختلف استان طی عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی که تحقیقات به منظور دستگیری سارق یا سارقان احتمالی دیگر و کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.