کد خبر : 18500
دیدگاه‌ها برای دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منزل توسط پلیس سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 9:47
-

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منزل توسط پلیس سبزوار

خبرگزاری فارس فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سبزوار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. سید محمد هاشمی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق سابقه

خبرگزاری فارس

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سبزوار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سید محمد هاشمی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق سابقه داری را که دارای ۱۷ فقره سابقه کیفری بوده و محل سکونت وی در فاصله بیش از ۱۰۰۰ کیلومتری سبزوار قرار داشت در این رابطه شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران با اخذ نیابت قضائی برای دستگیری سارق به محل سکونت وی عزیمت و در یک اقدام غافلگیرانه فرد سارق را به همراه سه نفر از همدستانش دستگیر و به همراه ۳۹۰ گرم طلا و مقادیری بدلیجات و انگشتر نقره که از آنان کشف شده بود به سبزوار منتقل کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار یادآور شد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به ۵ فقره سرقت منزل در سبزوار و ۱۶ فقره سرقت منزل در مشهد اعتراف کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.