کد خبر : 21432
دیدگاه‌ها برای دشمن به قدرت تاب‌آوری مردم ایران اعتراف کرده است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 17:49
-

دشمن به قدرت تاب‌آوری مردم ایران اعتراف کرده است

ایرنا مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی گفت: دشمن جنگ روانی و اقتصادی را با هدف نارضایتی مردم و ایجاد یاس در جامعه به راه انداخته اما پس از دو سال به قدرت تاب‌آوری مردم برابر فشارهای اقتصادی اعتراف کرده است. علیرضا قامتی در نشست پدافند غیرعامل شهرستان خوشاب با بیان این مطلب گفت: مردم زمانی

ایرنا

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی گفت: دشمن جنگ روانی و اقتصادی را با هدف نارضایتی مردم و ایجاد یاس در جامعه به راه انداخته اما پس از دو سال به قدرت تاب‌آوری مردم برابر فشارهای اقتصادی اعتراف کرده است.

علیرضا قامتی در نشست پدافند غیرعامل شهرستان خوشاب با بیان این مطلب گفت: مردم زمانی که لازم باشد در صحنه حاضر می‌شوند.

او افزود: دشمن در پی ترویج ناامیدی در  لایه‌های مختلف جامعه است که باید همه دستگاه‌های اجرایی تدابیر لازم را برای مصون‌سازی در برابر تهدید دشمن مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: مسئولان کشور سربازان پدافند غیرعامل هستند که باید بستر امن و آرامش روانی و اقتصادی  را برای خدمت به مردم فراهم کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی با اشاره به موفقیت‌های دولت برای رفع مشکلات اقتصادی گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات جاری کشور است که دشمن در این زمینه فتنه‌گری می‌کند باید همه مسئولان در برطرف کردن این مشکلات کمک کنند.

قامتی افزود: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در این عرصه  فراهم شود چرا که بزرگ‌ترین قدرت جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردم است و هر چه قدر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف فراهم شود عزت و اقتدار نظام پایدارتر است.

فرماندار خوشاب نیز در این نشست گفت: جنگ امروز دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران مدل رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی است.

حسن ابارشی افزود: آمریکا برای فشار به مردم طی  دو سال گذشته به‌طور علنی جنگ روانی و  اقتصادی راه‌اندازی کرده است لذا  ورود به حوزه پدافند غیرعامل در این عرصه‌ها ضروری است.

وی اضافه کرد: برای مقابله با جنگ روانی، رسانه‌ای و  اقتصادی دشمن نیاز به نگاه علمی داریم که به بازدارندگی در این مقوله برسیم چنانکه در بخش اقتصادی  اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و  در حوزه دیپلماسی در جنگ‌های سیاسی بر دشمن فائق آمدیم.

او ادامه داد: در حوزه جنگ‌های سایبری  نیز جمهوری اسلامی بازدارندگی خوبی داشته که دشمن به آن اعتراف کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.