کد خبر : 2494
دیدگاه‌ها برای دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضوردر مراسم دیدار مردمی رییس جمهور بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 18:02
-

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضوردر مراسم دیدار مردمی رییس جمهور

سبزواریان.کام: استاندار خراسان رضوی در پیامی از مردم شریف استان برای حضور در مراسم استقبال و دیدار مردمی رییس جمهور دعوت کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در پیام دعوت از مردم ولایتمدار استان برای حضور در این مراسم اظهار داشت: پایتخت معنوی ایران بی صبرانه منتظر قدوم

rouhani01سبزواریان.کام: استاندار خراسان رضوی در پیامی از مردم شریف استان برای حضور در مراسم استقبال و دیدار مردمی رییس جمهور دعوت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در پیام دعوت از مردم ولایتمدار استان برای حضور در این مراسم اظهار داشت: پایتخت معنوی ایران بی صبرانه منتظر قدوم رییس جمهور محبوب و مردمی است.

در پیام استاندار خراسان رضوی آمده است:
میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)، برای ایران اسلامی از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی است؛ امسال مردم ولایتمدار خراسان رضوی در این عید بزرگ میهمان عزیزی دارند؛ لذا پایتخت معنوی ایران مشتاقانه منتظر رییس جمهور محبوب در این جشن بزرگ معنوی در جوار حرم رضوی است.

استاندار خراسان رضوی در این پیام آورده است: این مژده در وضعیتی به مردم بزرگوار خراسان رضوی داده شده است که سالی موفق و سرشار از افتخارات ملت ایران در دستیابی به گامهای بلند علمی و حماسه های ماندنی در عرصه های سیاسی و اقتصادی از عمر دولت یازدهم گذشت و سالی دیگر فرا روی ملت سرافراز ایران اسلامی قرار دارد.
امید است به مدد عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)، حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیه و الثناء) و در سایه منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، شاکر نعمات بیکران و رحمت الهی باشیم.
اینجانب از درگاه خداوند توفیق روز افزون دولت را در تداوم ایفای رسالت الهی و حراست از نظام اسلامی مسئلت نموده ؛ با تبریک مجدد میلاد ولی نعمتمان به همه مسلمانان جهان و خاصه مردم عزیز و ولایتمدار خراسان رضوی و خیر مقدم محضر رییس جمهور محترم بدین‌ وسیله از اقشار مختلف مردم متدین و همیشه در صحنه و زائران حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) برای حضور درمراسم استقبال که از میدان ۱۵خرداد از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۳ و سپس تجمع بزرگ مردمی در صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار می‌گردد، دعوت به‌ عمل می آورم.
سلامتی، طول عمر با عزت و توفیقات الهی را برای تمام خدمتگزاران به نظام اسلامی و مردم شریف استان، از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.