کد خبر : 10046
دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس نماد هویت و سند افتخار ایران اسلامی است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 18:31
-

دفاع مقدس نماد هویت و سند افتخار ایران اسلامی است

سبزواریان: فرماندار خوشاب گفت : تمام افتخارات کشور از عظمت دفاع مقدس بوده و دفاع مقدس نماد هویت و سند افتخار ایران اسلامی است . حسین ابراهیمی کردیانی  در آستانه هفته دفاع مقدس در گفت و گو با ایرنا افزود : باید در این هفته ،ارزش های دفاع مقدس را با حضور راویان و یادگاران

ebrahimi-kohianiسبزواریان: فرماندار خوشاب گفت : تمام افتخارات کشور از عظمت دفاع مقدس بوده و دفاع مقدس نماد هویت و سند افتخار ایران اسلامی است .

حسین ابراهیمی کردیانی  در آستانه هفته دفاع مقدس در گفت و گو با ایرنا افزود : باید در این هفته ،ارزش های دفاع مقدس را با حضور راویان و یادگاران این دوران در مدارس و دانشگاه ها برای نسل جوان بازگو کنیم .

وی یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و اظهار کرد : هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان است .

فرماندار خوشاب افزود: فرهنگ دفاع مقدس تقویت همه ارزش ها است و تقویت ارزش ها تقویت همه توانمندی ها است .

وی بر ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس تاکید و گفت : بازگو کردن این فرهنگ بویژه برای جوانان و نسل جدید یک ضرورت است .
وی ادامه داد : برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت ابتدا باید دستاوردها ، نقش و جایگاه این فرهنگ را به درستی بشناسیم و آن را برای نسل های بعدی تبیین کنیم .

وی با بیان اینکه هر آنچه مورد نیاز جامعه است در فرهنگ و تفکر دفاع مقدس نهادینه شده ، افزود : تفکر ارزشی دفاع مقدس بایستی در تمام صحنه های اجرایی ،اداری و عمومی جامعه نهادینه شود .

وی با بیان اینکه امروز بیشتر از گذشته به فرهنگ دفاع مقدس نیاز داریم ،افزود : بایستی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، تقویت باورها و ترویج ارزشهای اسلامی روحیه نشاط ، امید و توجه بیشتر به ارزش های دینی را در جوانان تقویت کنیم .

وی ادامه داد : هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ مقاومت و آشنایی نسل جدید با ارزش ها و دستاوردها و برکات دفاع مقدس است .

فرماندار خوشاب با تاکید بر بسیج همه امکانات و منابع برای برگزاری هر چه باشکوهتر بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت : باید از همه توانمندی ها و استعدادهای دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته استفاده شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.