کد خبر : 20977
دیدگاه‌ها برای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خوشاب فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 15:05
-

دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خوشاب فعال شد

ایرنا دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خوشاب با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مسئولان اجرایی این شهرستان فعال شد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی روز چهارشنبه در مراسم آغاز به کار این دفتر گفت: مراکز حفظ آثار و

ایرنا

دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خوشاب با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مسئولان اجرایی این شهرستان فعال شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی روز چهارشنبه در مراسم آغاز به کار این دفتر گفت: مراکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای گسترش آرمان‌های دفاع مقدس ۲۴ وظیفه بر عهده دارند که بر اساس اساسنامه در شهرستان‌ها و با همکاری دستگاه‌های اجرایی باید این وظایف را به انجام برسانند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده افزود: تا سال گذشته اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب ستاد استانی فعال بود اما امسال دفاتر نمایندگی این نهاد در شهرستان‌ها با همکاری دستگاه‌ها و مردم راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در خراسان رضوی ۹۸ مکان تدفین شهدای گمنام داریم که تبدیل گلزار این شهدای گمنام به مکانی معنوی و مذهبی چشم‌انداز آینده دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه مسئله دفاع همچنان باقی است گفت: راه مقابله با اضافه خواهی جریان یکپارچه نظام سلطه درباره برجام و حق مسلم انرژی هسته‌ای، مقاومت است و دشمن بداند در صورت تعدی به جمهوری اسلامی تاوان آن را خواهد پرداخت.

سردار سرتیپ یوسفعلی زاده با اشاره به عملیات جنگ اقتصادی و روانی دشمن گفت: راهکار خروج از این شرایط، مقاومت و باج ندادن به آمریکا و ایادی وابسته اوست.

شهرستان خوشاب ۲۶۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.